خبرگزاری کار ایران

بررسی نحوه ارائه خدمات پرستاری در سیل اخیر لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۴۵۴

در پی بارش های اخیر و جاری شدن سیل در استان لرستان و تلاش های اعضای تیم سلامت و پرستاری در ارائه خدمات مطلوب به مردم، مدیرکل دفتر توانمندسازی معاونت پرستاری که به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات سلامت و مراقبت های پرستاری به مردم سیل زده به استان لرستان سفر کرده است، ضمن بازدید از مراکز درمانی دانشگاه، خدمات سلامت ارائه شده به مردم را خوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، در جلسه اعضای شورای هماهنگی پرستاری و معاون درمان دانشگاه با مدیرکل دفتر توانمندسازی معاونت پرستاری، پیرامون موضوعاتی از جمله نحوه افزایش تخت های بیمارستانی، آمادگی و فراخوان پرسنل پرستاری مورد نیاز، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در پلدختر و معمولان و کمک های نقدی به سیل زدگان و پرسنل آسیب دیده از سیل و تامین نیروی پرستاری لازم برای بیمارستان های دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

احمد نجاتیان همچنین از منطقه سیل زده چگینی، بیمارستان امام خمینی و بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد بازدید کرد و با مدیران پرستاری و پرسنل پرستاری دیدار و گفتگو کرد.
 
مدیرکل دفتر توانمندسازی معاونت پرستاری در این دیدارها ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی تمامی کادر بهداشت و درمان استان لرستان به ویژه کادر پرستاری در خدمت رسانی بی وقفه به مردم، اقدامات انجام شده را نمونه کاملی از همدلی و اجرای صحیح مداخلات سلامت در بحران خواند و اظهار امیدواری کرد با تداوم این مراقبت ها از مشکلات احتمالی سلامت مردم در آینده جلوگیری شود. 

همچنین نجاتیان با حضور در مرکز فوریت های پزشکی مستقر در فرودگاه خرم آباد از زحمات پرسنل فوریت ها، خلبانان، کادر پروازی هوانیروز ارتش و اورژانس هوایی ۱۱۵ تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز