خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه مهرگان ادب خارج از ایران

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۰۶۵

مهلت ارسال آثار برای شرکت در اولین دوره «جایزه مهرگان ادب خارج از ایران» تا تاریخ ۲۱ می ۲۰۱۹ برابر با ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۸ تمدید شد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه جایزه مهرگان، بنا به درخواست گروهی از نویسندگان و ناشران ایرانی مقیم خارج از کشور، مهلت ارسال آثار برای شرکت در اولین دوره «جایزه مهرگان ادب خارج از ایران» را تا تاریخ ۲۱ می ۲۰۱۹ برابر با ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۸ تمدید کرد.

شایان ذکر است مهلت ارسال آثار برای بیستمین دوره جایزه مهرگان ادب داخل ایران و پانزدهمین دوره جایزه مهرگان علم در حوزه محیط زیست تغییری نداشته و در ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۹۸ خاتمه می‌یابد.

فهرست ۴۲ رمان نامزد دریافت جایزه مهرگان طلایی (برگزیده برگزیدگان بیست دوره جایزه مهرگان ادب) نیز در گزارش قبلی منتشر شده است.

دبیرخانه جایزه به نقل از علیرضا زرگر مدیر جایزه مهرگان اعلام کرد، بررسی آثار در هیأت‌های داوری جایزه در بخش‌های مهرگان علم و ادب در ایام تعطیلات نوروز نیز ادامه داشته است و پس از خاتمه مهلت ارسال آثار، از نیمه دوم خردادماه ۹۸ نشست‌های اقناعی داوران در بخش‌های مختلف جایزه به تدریج آغاز خواهد شد. جایزه مهرگان ادب به روال دو دهه گذشته به رمان‌ها و مجموعه داستان‌های منتشر شده در داخل ایران و جایزه مهرگان ادب خارج از ایران به رمان‌ها و مجموعه داستان‌های فارسى که به صورت چاپی یا الکترونیک در خارج از ایران انتشار یافته‌اند، تعلق می‌گیرد.

جایزه مهرگان علم (علم برای همه) نیز به نویسندگان کتاب‌های علمی به زبان ساده، تشکل‌های مستقل زیست‌محیطی و چهره‌های برتر این عرصه تعلق می‌گیرد. اسامی داوران در بخش‌های مختلف جایزه مهرگان در گزارش‌های قبلی دبیرخانه منتشر شده است.

داوران جایزه مهرگان ادب خارج از ایران و یک داور از جمع داوران جایزه مهرگان طلایی که اسامی آن‌ها تا کنون اعلام نشده، متعاقباً معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز