خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی گشت‌های هدفمند انتظامی در مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۰۲۲

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: در راستای تقویت امنیت مناطق سیل‌زده و با به کارگیری موتورهای چهار چرخ، گشت‌های هدفمند انتظامی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، سردار حسن کرمی درباره اقدامات انجام شده توسط یگان های ویژه در مناطق سیل زده اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان یگان ویژه، برقراری امنیت در مناطق سیل زده تقویت شده و روند خدمت رسانی به مردم نیز رو به افزایش است.

وی ادامه داد: نیروهای یگان ویژه تا پایان در کنار مردم سیل زده خواهند بود و از هیچ گونه تلاشی در جهت خدمت رسانی به هموطنان دریغ نمی کنند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا  عنوان کرد: یگان ویژه با استفاده از تجهیزات مهندسی همچون دستگاه های مکنده آب، بیل مکانیکی، نانوایی سیار و ... به طور مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده در حال امدادرسانی است.

سردار کرمی با اشاره به انتقال چندین دستگاه از موتورهای چهار چرخ به شهرستان های آق قلا و گمیشان خاطرنشان کرد: در راستای تقویت امنیت مناطق سیل زده با به کارگیری از موتورهای چهار چرخ، گشت های هدفمند انتظامی راه اندازی شد تا مردم در موضوع امنیت هیچ‌گونه دل نگرانی نداشته باشند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده شاخص ‌ترین هدف یگان ویژه است که به لطف خدا این مجموعه به عنوان خادم مردم با تمام وجود برای رفع مشکلات ناشی از سیلاب تلاش می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز