خبرگزاری کار ایران

نجار در کمیسیون شوراها:

یک‌ماه طول می‌کشد تا سیل‌زدگان دوباره به مناطق خود بازگردند

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۰۲۰

یک عضو کمیسیون شوراها با اشاره به حضور اسماعیل نجار در جلسه امروز این کمسیسیون گفت:‌ رئیس ستاد بحران کشور توضیحاتی را درباره وضعیت مناطق سیل زده ارائه داد.

شهاب‌الدین بی‌مقدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون شوراها گفت: شورای نگهبان نسبت به لایحه جامع مدیریت بحران اشکالاتی را گرفته بود که مورد بررسی و اصلاح قرار دادیم.

وی تاکید کرد: یکی از اشکالاتی که شورای نگهبان گرفته بود این بود که به شورای عالی بحران اختیاراتی داده شده بود که شورای نگهبان آن را مخالف اصل ۸۵ قانون اساسی تشخیص داد. همچنین موادی را مخالف اصول ۷۵ و ۱۳۸ قانون اساسی دانسته بود که سعی کردیم همه این موارد را رفع کنیم.

این عضو کمیسیون شوراها با بیان اینکه امروز در جلسه کمیسیون نماینده شورای نگهبان حضور نداشت، عنوان کرد: این لایحه عصر امروز تا پایان شب توسط مرکز پژوهش‌ها و کارگروه‌های مربوطه مجددا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سعی داریم فردا ظهر در جلسه‌ای کوتاه با حضور نماینده شورای نگهبان لایحه را اصلاح کنیم.

وی با اشاره به حضور اسماعیل نجار رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در کمیسیون شوراها گفت: آقای نجار با اشاره به وضعیت استان‌های سیل‌زده توضیحاتی را ارائه داد و گفت که ۲۵۰ هزار نفر نیازمند اسکان هستند و یک‌ماه طول می‌کشد که تا دوباره به مناطق خود بازگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز