خبرگزاری کار ایران

دکوراسیون و اهمیت استفاده از ریل ساچمه و ریل مخفی کشو

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۰۱۲

دکوراسیون مهمترین بخش زندگی انسان است. زیرا که شما هر چقدر یک خانه شیک و بسیار زیبا را بسازید و بتوانید با بهترین متریال های دنیا این خانه را بسازید باز هم بدون بهره مندی از یک دکوراسیون حرفه ای و در عین حال زیبا قطعا حس کمبود بخشی از روح خانه را حس خواهید نمود. طراحی دکوراسیون علاوه بر خلاقیت نیاز به ابزار و یراق آلات حرفه ای و شیک دارد. راحتی، آرامش و زیبایی همه از ویژگی یراق آلات باید باشد. در بین یراق آلات انواع ریل ها و پایه ها از اهمیت بسیاری برخوردارند.

ایلنا؛ ریل مخفی کشو کابینت فول و نیمه فول

ریل مخفی کشو امروزه بیشترین درخواست را در بازار صنایع چوب و ام دی اف دارد. زیرا که ریل مخفی کشو هم از لحاظ زیبایی بسیار کارآمد است و هم از لحاظ راحتی. استفاده از ریل مخفی کشو کابینت بسیار آسان است، به طوری که شما برای ساختن و بستن کشو کابینت و دکوراسیون فقط نیاز به 3 تکه چوب دارید. یک تکه برای قسمت پیشانی کار. یک تکه برای بخش انتهای کشو و دیگری برای بخش زیرین. و برای دو دیواره فقط کافیست از ریل مخفی کشو که در دو نوع فول و نیمه فول ارائه می شوند استفاده نمایید.

ریل مخفی کشو فول

ریل ها دارای تنوع بسیاری هستند، اما ریل مخفی کشو فول در بین انواع ریل هایی که شناخته شده و ابداع شده اند در نوع خود بی نظیر است. ریل مخفی کشو فول دارای یک بدنه است که خود به عنوان بدنه اصلی کشو استفاده می گردد. خاصیت فول اتومات بودن این ریل ها به این صورت است که برای بیرون کشیدن یا داخل بردن کشو دیگر نیازی به استفاده از دستگیره های کابینتی و یا هول دادن کشو نیست. فقط کافیست در سری ریل مخفی فول، قسمت بالای پیشانی کشو را لمس نمایید.

ریل مخفی نیمه فول

از دیگر سری های ریل مخفی می توان به ریل مخفی نیمه فول اشاره کرد ریل مخفی نیمه فول دقیقا عملکردی مشابه با ریل مخفی فول دارند برای استفاده از این نوع ریل مخفی کافیست فقط لبه پیشانی کشو را فشار دهید تا بقیه کار را ریل مخفی انجام دهد. برای اینکه بیشتر با این موضوع آشنا شوید کافیست فقط به وب سایت چوبینر بخش ریل مخفی ها سری بزنید تا با انواع این ریل مخفی ها و عملکرد آنها آشنا شوید.

قیمت ریل مخفی کشو

ریل مخفی کشو دارای تنوع بسیاری است. ابعاد و اندازه همچنین عملکرد این ریل مخفی کشو ها نیز متفاوت است. برای استعلام قیمت ریل مخفی کشو و برای دریافت پشتیبانی و مشاوره نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان چوبینر تماس حاصل فرمایید:

ریل ساچمه ای پر مصرف ترین ریل کابینتی

اگر جز آن دسته از افراد هستید که زیبایی دکوراسیون و راحتی استفاده از آن برای شما اهمیت چندانی ندارد و یا اینکه علاقه دارید کابینت هایتان را با انواع دستگیره تزیین کنید و نیازی به ریل مخفی کشو اتوماتیک ندارید بهترین گزینه برای استفاده شما ریل ساچمه ای است. ریل ساچمه ای از یک ریل که بر روی چند ساچمه در حرکت است تشکیل شده است. به نسبت ریل ساچمه ای توانایی تحمل وزن کمتری نسبت به ریل کشو مخفی را دارد. ریل ساچمه ای دارای انواع مختلف دو تکه و سه تکه و بزرگ تر می باشد.

دکوراسیون و اهمیت استفاده از ریل ساچمه و ریل مخفی کشو

قیمت ریل ساچمه ای دوتکه و قیمت ریل ساچمه ای سه تکه

قیمت ریل ساچمه ای دوتکه و ریل ساچمه ای سه تکه تفاوت بسیاری با هم ندارد زیرا که ریل ساچمه ای به صورت سانتی متری به فروش می رسد. اما امروزه در بازار قیمت ریل ساچمه ای دوتکه و قیمت ریل ساچمه ای سه تکه به عنوان یک شاخص و معیار از قیمت های کلی یک فروشگاه اینترنتی شناخته می شود. شما عزیزان برای دریافت پشتیبانی و مشاوره نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان چوبینر تماس حاصل فرمایید:

یراق آلات کابینت

یراق آلات کابینت آشپزخانه طیف وسیعی از محصولات و کالاها را مانند لولا، کشو، ریل، جک های کابینت، پایه های کابینت و بسیاری اقلام دیگر را شامل می شود. چوبینر با ارائه بهترین برندهای دنیا در این بخش، مانند بلوم اتریش و دیگر برند های معتبر که به جرات می توان گفت در این صنعت بی نظیر هستند، نهایت کیفیت و زیبایی را با قیمت های قابل اعتماد، برای آشنایی، بررسی و خرید قرار داده است. به طور کل یراق آلات کابینت شامل موارد زیر است:

  • انواع لولا
  • انواع ریل کشو
  • پریز و روشنایی
  • جک کابینت و تخت
  • تجهیزات کابینت
  • تجهیزات اتاق خواب
  • یراق و اتصالات
  • درب ریلی و کرکره ای
  • یراق درب ساختمان
  • دستگیره کابینت
  • انواع جالباسی

قیمت یراق آلات کابینت

یراق آلات کابینت و صنایع چوب، عموماً برای تزئینات به کار می‌روند و بسیار پرکاربرد هستند. برای زیبایی دکورهای کابینتی و چوبی از انواع یراق آلات استفاده می‌شود. امروزه یراق آلات کابینت بسیار پیشرفت کرده و باعث آسوده تر شدن کار‌ها گردیده‌اند. به دلیل تنوع بیشمار یراق آلات کابینت برای استعلام قیمت هر یک از محصولات می توانید به تب قیمت محصول مورد نظر مراجعه نمایید و یا با کارشناسان چوبینر ارتباط برقرار نمایید.

02166563048   -   09021235626   -   09355069269

Choobiner.ir

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز