خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم پلدختر و معمولان در گفت‌وگو با ایلنا:

اگر سیل‌زدگان بخواهند، کمپ ایجاد می‌کنیم/راه ارتباطی به سمت خرم‌آباد همچنان مسدود است

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۸۶۳

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مردم سیل‌زده بخواهند، برایشان کمپ ایجاد می‌کنیم، گفت: نیروهای جهادی برای تخلیه گل و لای از منازل‌شان به مردم کمک می‌کنند.

حمیدرضا کاظمی (نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره ایجاد کمپ برای مردم سیل‌زده در شهر معمولان و پلدختر گفت: به افرادی که منازل‌شان را در سیل از دست‌ داده‌اند چادر، پتو و امکانات داده شده است تا به صورت موقت بتوانند زندگی کنند.

وی درباره برپایی کمپ نیز گفت: قرار است بخشداری و فرمانداری با مردم صحبت کنند تا چنانچه مردم رضایت به ایجاد کمپ داشتند، برای آنها هم در شهر و هم در روستا کمپ ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم پلدختر درباره پاکسازی معابر، خیابان‌ها و منازل از گل و لای تصریح کرد: پلدختر و معمولان بین نیروهای سپاه، ارتش، بنیاد مسکن و شهرداری تهران تقسیم شده و قرار است این نیروها معابر و خیابان‌ها را پاکسازی کنند، نیروهای جهادی حاضر در منطقه نیز سازماندهی شده‌اند تا منازل مردم را از گل و لای تخلیه کنند. حجم خرابی‌ها بسیار زیاد است و از همین‌رو کمی با تاخیر کارها پیش می‌رود. مردم نیز باید صبر و حوصله کنند تا مشکلات حل شود.

کاظمی با بیان اینکه یک دفترچه از سوی هلال‌احمر بین مردم آسیب‌دیده توزیع شده است، خاطرنشان کرد: با توزیع این دفترچه‌ها توزیع اقلام مقداری سر و سامان گرفته و قرار است امروز تیم‌های جدیدی امروز شهر را بررسی کرده و افرادی که هنوز کالا به دست‌شان نرسیده و یا دفترچه دریافت نکرده‌اند را شناسایی و به آنها نیز کمک‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار نفر در این مناطق آسیب دیده‌اند، گفت: حجم خسارت‌ها بسیار زیاد است، برخی راه‌های ارتباطی باز شده، اما راه ارتباطی به سمت خرم‌آباد همچنان مسدود است و در حال حاضر از راه‌‌های فرعی تردد صورت می‌گیرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی درباره احتمال شیوع بیماری اسهال خونی خاطرنشان کرد: تا الان هیچ بیماری شایع نشده است و با دانشگاه علوم پزشکی تلاش داریم که موضوعات پیشگیری را در این منطقه با جدیت دنبال کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز