خبرگزاری کار ایران

کاظمی در گفت‌وگو با ایلنا:

عمق خسارت در مناطق پلدختر و معمولان بسیار زیاد است/ کل زندگی مردم از بین رفته است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۱۷

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امدادرسانی به مردم در این مناطق باید به صورت گسترده‌تر انجام شود، گفت: به روستاییان که راه‌های ارتباطی‌شان قطع شده است باید آذوقه و مواد غذایی برسد تا مردم از گرسنگی نمیرند.

حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت مردم در مناطق سیل‌زده در استان لرستان گفت: امدادرسانی هوایی توسط ارتش و سپاه از صبح شروع شده است اما عمق خسارات و مناطق آسیب دیده از سیل بسیار زیاد است و نیاز به کمک بیشتر است.

وی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی کاملا قطع است، ادامه داد: مردم به غذا، پوشاک، چادر نیاز دارند و امکانات در دسترس‌شان نیست. امکانات فعلی توسط بالگردها در حد توان به مناطق اعزام می‌شود. 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمق خسارت‌ها در این مناطق بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: امدادرسانی به مردم در این مناطق باید به صورت گسترده‌تر انجام شود. اکثر افرادی که گرفتار و در محاصره سیل بودند، نجات پیدا کردند. به روستاییان که راه‌های ارتباطی‌شان قطع شده است نیز باید آذوقه و مواد غذایی برسد تا مردم از گرسنگی نمیرند.

کاظمی با بیان اینکه همچنان وضعیت در این منطقه اضطراری است، تصریح کرد: مردم گرفتار هستند و هیچ امکاناتی ندارند. ما در امدادرسانی ابتدای راه هستیم و هنوز مشکلات زیادی را در این مناطق داریم. کل زندگی مردم در این مناطق از بین رفته است.

وی ادامه داد: تمام توان نیروهای امدادی این است که جان مردم را نجات دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز