خبرگزاری کار ایران

اعلام قیمت پیاز و سیب‌زمینی در میادین میوه و تره‌بار

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۶۷۰

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از متعادل شدن نسبی نرخ پیاز و سیب زمینی با توجه به ممنوعیت صادرات این محصولات خبر داد و گفت: با جلوگیری از صدور پیاز و سیب زمینی، قیمت این دو محصول به تدریج به تعادل می‌رسد.

به گزارش ایلنا، سید سعید راد در دیدار با مدیران و کارکنان سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به استقبال فراتر از انتظار شهروندان از میادین میوه و تره بار در ایام نوروز برای خرید میوه و سایر محصولات مورد نیاز، افزود: میزان مراجعه مردم به میادین میوه و تره بار در نوروز ۹۸ نسبت به نوروز سال‌های گذشته به میزان بی سابقه‌ای افزایش پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر و به موجب نرخنامه سازمان مدیریت میادین در سال جدید، قیمت هر کیلوگرم پیاز زرد و سفید در میادین میوه و تره بار ۷۲۰۰ تومان و سیب زمینی ۴۶۰۰ تومان است؛ در حالی که قیمت هر کیلوگرم بادمجان بندری و بادمجان دلمه‌ای ۳۶۰۰ تومان است.

این گزارش می‌افزاید، قیمت هر کیلوگرم باقلا سبز در میادین میوه و تره بار ۲۳۰۰ هزار تومان و انواع خیار از ۴۲۰۰ تا ۵۹۰۰ تومان است، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم سبزی پاک کرده ۴۶۰۰ تومان و سبزی جور ۳۵۰۰ تومان است و سیر تازه با نرخ ۶۲۰۰ تومان و سیر خشک به نرخ ۳ هزار تومان در میادین به فروش می‌رسد.

بنابراین گزارش، قیمت هر کیلوگرم فلفل دلمه رنگی در میادین میوه و تره بار ۹۹۰۰ تومان، فلفل دلمه سبز ۷ هزار تومان و کدو مسمایی سبز و کدو گلخانه‌ای رنگی ۴۳۰۰ تومان است، در صورتی که قیمت کدو حلوایی ۳۵۰۰ تومان و انواع فلفل از ۴۷۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان است.

این گزارش اضافه می‌کند، قیمت هر کیلوگرم ریواس در میادین میوه و تره بار ۶ هزار تومان، کرفس ۲۹۰۰ تومان و کنگر ۶ هزار تومان است، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم کلم بروکلی ۴۲۰۰ تومان، کلم سفید و قرمز ۵۲۰۰ تومان، کلم قُمری و چینی ۲ هزار تومان و گُل کلم ۲۹۰۰ تومان است.

گفتنی است، قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی گیلاسی و زیتونی در میادین میوه و تره بار ۶۸۰۰ تومان و گوجه فرنگی بوته‌ای و گلخانه‌ای ۳۹۰۰ تومان است، در حالی که قیمت هر کیلوگرم لوبیا سبز ۴۳۰۰ تومان، لیمو ترش سنگی ۵۹۰۰ تومان، نارنج ۲۵۰۰ تومان و هویج ۳۹۵۰ تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز