خبرگزاری کار ایران

کلائی مطرح کرد:

رضایت مردم از گل‌آرایی مشهد در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۵۶۹

شهردار مشهد با اشاره به فضاآرایی‌ها و اقدامات انجام شده در استقبال از بهار و نوروز 98 گفت: با توجه به شناختی که از ذائقه مردم داشتیم استفاده از گل و فضای سبز را در نوروز برجسته‌تر کردیم که مورد رضایت شهروندان قرار گرفته و از آن استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدرضا کلایی امشب در مراسم تقدیر از دست اندرکاران خانه بهار 98 که با حضور استاندار، رییس و اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد، با گرامیداشت یاد جانباختگان و آسیب دیدگان سیل اخیر در استان‌های گلستان، لرستان، بوشهر و سایر نقاط کشور افزود: امیدوارم با کمک مردم خونگرم مشهد بتوانیم بخشی از آلام هموطنان سیل زده را کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه در پی بارش‌های شب گذشته شاهد آبگرفتگی برخی معابر و تعدادی از منازل شهروندان بودیم که از این بابت ازشهروندان عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه با امکانات و ظرفیت های مشهد نباید چنین اتفاقاتی را در شهر شاهد باشیم، اظهار کرد: امروز با معاونان فنی و عمران و خدمات شهری در این خصوص جلسه ای برگزار و مقرر شد محل هایی که سال قبل در پی بارندگی دچار آبگرفتگی شده اند و امسال نیز همان محل ها با بارش های اخیر دوباره دچار آبگرفتگی شده اند شناسایی و با تمهیداتی مشکل را برطرف کنند و از شهرداران مناطق نیز می خواهم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های انجام شده از سوی بخش های مختلف شهرداری مشهد در راستای استقبال از بهار تصریح کرد: امسال در طرح های استقبال از بهار با توجه به ذائقه شهروندان چند نکته از جمله استفاده بیشتر از گل و فضاآرایی شهر با استفاده از گل را برجسته تر کردیم که خوشبختانه مورد استقبال مردم قرار گرفت.

کلائی ادامه داد: در نوروز 98 برای کمک به همشهریانی که دچار بلای اعتیاد شده اما با حضور در مراکز ترک اعتیاد از این بلای خانمان سوز رهایی پیدا کرده و دچار مشکل نداشتن کار بودند، در فرایند تولید و کاشت گل کمک گرفتیم.

شهردار مشهد به سایر اقدامات انجام شده برای استقبال از بهار اشاره کرد و افزود: در حوزه ترافیکی با با هزینه های کم اصلاحات هندسی در برخی از معابر پرتردد شهر انجام شد که مردم از این تغییرات راضی بودند لذا در معابری که اصلاحات هندسی کم هزینه، در زمان مردم تاثیرگذار است باید در طول سال مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال شهروندان از طراوت و فضاهای شهری ایجاد شده در ایام نوروز، عیدی ما به مردم فضاسازی چند محور مانند محور کوهسنگی به صورت پیاده محورخواهد بود که پنج محور دیگر از این نمونه را در مناطق کم برخوردار ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز