خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی:

بیش از ۱۲۸ هزارتن کود اوره در تعطیلات نوروز حمل و توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۴۸۹

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از حمل و توزیع بیش از ۱۲۸ هزارتن کود اوره به مقاصد استانی در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمید رسولی با اعلام این خبر گفت: طی تعطیلات نوروز امسال تعداد سه فروند کشتی حامل نزدیک به ۱۵۰ هزار تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه در بنادر جنوبی ایران پهلودهی و در انبارهای این شرکت در محوطه بنادر تخلیه شد.

وی افزود: علیرغم تعطیلات نوروزی و محدودیت‌های ترافیکی ناشی از تعطیلات و بارندگی‌های قابل توجه بهاره سال جاری، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بیش از ۱۲۸ هزار تن کود اوره از بنادر و شرکت‌های پتروشیمی داخلی حمل و به کارگزاران توزیع نهاده‌های کشاورزی جهت تحویل به کشاورزان زحمتکش ارسال کرده است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ادامه داد: با توجه به ظرفیت پایین حمل جاده‌ای از مبدا پتروشیمی پردیس عسلویه در ماه‌های پرمصرف سال، کود اوره تحویلی از این شرکت پتروشیمی بوسیله کشتی به بنادر عباس و امام خمینی حمل و با توجه به ظرفیت بالای حمل جاده‌ای از این بنادر به داخل کشور حمل و توزیع می‌گردد.

رسولی اضافه کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی هر ساله با توجه به ضرورت حمل و توزیع روزانه کودهای کشاورزی در یکی از پر مصرف‌ترین مقاطع سال در روزهای تعطیلات نوروز با جدیت بیشتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز