خبرگزاری کار ایران

تشریح راهبردهای فرماندهی مرزبانی ناجا در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۴۶۳

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان راهبردهای این فرماندهی در سال جدید، از تلاش های مرزبانان استان خوزستان در امداد رسانی به سیل زدگان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، سردار " قاسم رضایی " در جلسه مدیریت بحران مرزبانی استان خوزستان ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: داشتن روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی از مولفه های مهم در پیشبرد اهداف والای سازمانی  است.

وی افزود: تفکر بسیجی داشتن؛ یعنی خود را ندیدن و فدای اهداف الهی کردن، که این روحیه در میان فرماندهان و مرزبانان غیور استان خوزستان وجود دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه با اشاره به وقوع سیلاب در برخی استان های کشور گفت: این اتفاق یک پدیده طبیعی است که در استان رخ داده و این موضوع نباید خللی در اجرای مأموریت‌ مرزبانان در حراست از مرزهای جنوب غربی کشور ایجاد کند.

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ما مسئولیت مرزبانی از مرزهای کشور را داریم و وظیفه ذاتی ما مراقبت از مرز، مبارزه با قاچاق، جلوگیری از ترددهای غیر مجاز و مبارزه با گروهک های تروریستی است.

وی با اشاره به رویکرد مرزبانی ناجا در سال جدید، خاطرنشان کرد: رویکرد مرزبانی در مراقبت از مرزها، رویکرد نظامی و دفاعی است و تفکر، ابزار، تاکتیک، مدیریت و پشتیبانی باید متناسب با این رویکرد باشد و راهبردها و منشور مرزبانی نیز بر همین اساس طرح ریزی و برآورد شود.

فرمانده مرزبانی ناجا در بخشی دیگر از سخنان خود، نکات لازم در خصوص حراست از مرزهای کشور، مبارزه با قاچاق کالا و خروج سرمایه های ملی و مدیریت صحیح در پیشبرد اهداف انقلاب را تشریح کرد.

گفتنی است سردار "رضایی"؛ فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه از تلاش‌ها و زحمات مرزبانان  در امداد رسانی به آسیب دیدگان از سیل قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز