خبرگزاری کار ایران

قاسم‌پور خبر داد:

کمک 27 میلیونی مردم بردسکن به سیل‌زدگان کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۴۳۶

سرپرست فرمانداری بردسکن گفت: مردم نوع‌دوست شهرستان بردسکن تاکنون 27 میلیون تومان به سیل‌زدگان کشور کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، ابراهیم قاسم پور در جلسه هماهنگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی این شهرستان به سیل‌زدگان کشور افزود: ضمن تشکر از اعضای شورای مدیریت بحران و ستاد خدمات سفر گفت: با هم‌گرایی و همدلی که در مجموعه مدیریتی شهرستان وجود داشت به حول قوه الهی در سیل اخیر شهرستان بردسکن هیچ تلفات جانی نداشت و با برآوردی که توسط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی انجام شد 27 میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف شهرستان خسارت وارد شد.

رئیس ستاد خدمات سفر بردسکن  به افزایش 12 درصدی مسافران نوروزی از این شهرستان اشاره کرد و  گفت:  با پای کار بودن اعضای کمیته‌های 11 گانه ستاد خدمات سفر شهرستان هیچ‌گونه  خللی در ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی به وجود نیامد و با ارزیابی‌های انجام شده استانداری، بردسکن یکی از شهرستان برتر در حوزه خدمات سفر شناخته شده است.

قاسم‌پور بر اطلاع‌رسانی لازم به منظور کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان به مناطق سیل‌زده کشور  تاکید کرد و گفت: خوشبختانه مردم بردسکن در همه حوزه ها سرآمد هستند و در این صحنه نیز حس نوع دوستی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با تاکید بر ساماندهی کمک‌ها گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم فقط باید در قالب  دستگاه‌های متولی از جمله هلال‌احمر، کمیته‌امداد، سپاه و عتبات‌عالیات جمع‌آوری شود.

دراین جلسه مقرر شد کمیته امداد امام خمینی(ره) بردسکن با کمک رابطین زکات در هر روستا یک  صندوق کمک جمع آوری به سیل‌زدگان فعال کند و هلال‌احمر نیز نسبت به افزایش پایگاه‌های جمع آوری خود برای سیل‌زدگان کشور در سطح مراکز بخش‌های انابد، شهرآباد و شهر بردسکن اقدام کند.

همچنین مقرر شد اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بردسکن با کمک اداره تعاون روستایی و امور عشایر نیز نسبت به تامین 100 کیسه آرد برای پخت نان به مردم سیل زده کشور اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز