خبرگزاری کار ایران

وکیلی در صحن مجلس:

وزرا در جلسات آتی صحن علنی حاضر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۲۶۸

یک عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: وزرا به دلیل حضور در مناطق سیل‌زده در جلسه امروز مجلس نتوانسته‌اند حضور پیدا کنند و در جلسات علنی مجلس حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌محمدعلی وکیلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق اعلام قبلی، مجلس شورای اسلامی قرار بود امروز میزبان وزرای مرتبط با سیل اخیر باشد و بعد از آن نمایندگان حوزه های انتخابیه سیل دیده صحبت کنند، گفت: اما به دلیل بحران در خوزستان و ضرورت حضور وزرا در این استان ما میزبان دولتی‌ها نیستیم و تنها نمایندگان به ارائه توضیحاتی از وضعیت مناطق خود می پردازند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس شورای اسلامی در جلسه دیگر با حضور وزرا موضوع سیل را بررسی خواهد کرد، افزود: امروز نمایندگان استان‌های سیل زده گلستان، خوزستان و لرستان به تفکیک هر استان  ۱۵ دقیقه صحبت خواهند کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین نمایندگان ۷ استان فارس، مازندران، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال‌ و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و همدان نیز به ترتیب هر استان پنج دقیقه به ارائه توضیحاتی از وضعیت استان خود می پر دازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز