خبرگزاری کار ایران

احمد ترحمی:

حفظ کرامت انسانی اتباع خارجی در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۱۱۸

با حضور معاون استاندار یزد سعید پرویزی به عنوان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری معرفی شد.

به گزارش ایلنا، معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم معرفی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و تقدیر از تلاش های رضا زارع‌زاده مدیرکل سابق بر ضرورت ساماندهی مهاجرین خارجی استان و حفظ کرامت انسانی اتباع بیگانه تاکید کرد.

احمد ترحمی افزود: اقدامات خوبی در رابطه با ساماندهی اتباع بیگانه در استان انجام شده است و رفع مشکلات این حوزه در دوره جدید مدیریت ارشد استان با جدیت تداوم خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: لازم است طرح‌ها و برنامه‌ها در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری همراه با ابتکار، نوآوری و در نظر گرفتن مقررات کنوانسیون های بین المللی و ‌مراودات با کشورهای همسایه باشد.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ضمن تقدیر از تلاش‌های "رضا زارع‌زاده مدیرکل سابق امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری با تاکید بر ضرورت طهارت اقتصادی و پاکدستی مدیران استان و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید از سوی آنها برای "‌‌سعید پرویزی" در مسئولیت جدید ‌آرزوی موفقیت کرد.

زارع زاده که تا پیش از این مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری یزد بود چندی قبل به عنوان فرماندار شهرستان مهریز منصوب شد. پرویزی نیز از مدیران میانی اداره کل اتباع و مهاجران خارجی استانداری یزد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز