خبرگزاری کار ایران

اداره کل هواشناسی استان قزوین خبر داد:

بارش برف و باران در قزوین ادامه دارد/ آوج با بیشترین بارندگی در سطح استان

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۲۳

اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی روز دوشنبه، فعالیت سامانه بارشی در استان تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از اداره کل هواشناسی استان قزوین؛ پیامد فعالیت این سامانه بارش شدید باران، گاهی همراه با رعد و برق و تگرگ و وزش باد لحظه ای شدید و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف خواهد بود.

اداره کل هواشناسی برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز به دلیل گذر امواج کم دامنه و همچنین رطوبت کافی در جو منطقه، در بعضی ساعات بویژه بعدازظهر علاوه بر افزایش ابر، بارش‌های‌رگباری گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد پیش‌بینی کرده است.

در همین مدت در قزوین نیز 28.5 میلی متر باران باریده و هوای این شهر بین 6 تا 11 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

بر اساس این گزارش در 24 ساعت گذشته بیشترین بارندگی در سطح استان در آوج به میزان 49.4 میلی متر و کمترین بارندگی به میزان 19.5 میلی متر در سیردان ثبت شده است.

اداره کل هواشناسی هم چنین از بارش پنج سانتی متر برف در آوج در 24 ساعت گذشته خبر داده و افزوده است: در سیردان و معلم کلایه نیز 3 سانتی متر برف باریده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز