خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید استاندار قزوین از اردوی تیم ملی کاراته امید

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۸۵

استاندار و چند تن از مسئولان قزوین روز یکشنبه از اردوی تیم ملی کاراته امید بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اردوی آماده سازی تیم‌های ملی جوانان و زیر 21 سال کاراته کشورمان از هفت روز قبل به میزبانی خانه کاراته شهید سیاهکالی مرادی در قزوین آغاز شده بود و در روز پایانی مورد بازدید مدیران استان قرار گرفت.

در این بازدید، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان قزوین، عبدالرضا میقانی مدیر کل حوزه استاندار و چند تن از مسئولان ورزشی حضور داشتند.

زاهدی در این بازدید ضمن تیریک سال نو به ورزشکاران گفت: با اینکه رشته کاراته به عنوان ورزش بومی کشورمان شناخته نمی‌شود، اما جوانان با استعداد کشور توانستند بسیار خوب و درخشان در این رشته ورزشی ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه امروز در جهان رشته‌های ورزشی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست، اظهار داشت: موفقیت در یک رشته مرهون زحمات و استعداد ورزشکاران و مربیان آن رشته است که امروزه کاراته توانسته این جایگاه را در کشور به دست آورد.

استاندار قزوین همچنین خاطرنشان کرد: رشته کاراته به دلیل مصدومیت های فیزیکی یک رشته با ریسک بالا شناخته می شود و همین مسئله باعث شده تا این رشته جایگاه خاصی در بین رشته های رزمی داشته باشد.

11 ملی پوش کاراته برای شرکت در مسابقات 2019 آسیا (مالزی) در اردوی آماده سازی به میزبانی قزوین شرکت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز