خبرگزاری کار ایران

غیبت دردسرساز ملی‌پوشان در بروجرد؛

فدراسیون‌بوکس در دو راهی تهدید و عدالت / حاشیه‌امنیت‌ برخی بوکسورها در خطر!

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۱۱

به غیر از احسان روزبهانی بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی که در لیگ حرفه‌ای جهان حضور داشت، هیچ یک از ملی‌پوشان در مسابقات بروجرد بر روی رینگ نرفتند.

فدراسیون‌بوکس تاکید کرده به غیبت ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی کشور رسیدگی می‌کند ولی آیا این اتفاق عملی و اجرایی خواهد شد یا باز هم شاهد گذر مسندنشینان بر اتفاقاتی اینچنین خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قبل از آغاز بیست و چهارمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور که در بروجرد برگزار شد، مسئولان فدراسیون اعلام و البته تهدید کردند ملی پوشانی که در این رقابت‌ها حضور پیدا نکنند، جایی در اردو نخواهند داشت.

این مسابقات به پایان رسید و لرستان جام قهرمانی را در خانه نگه داشت، اما خبری از ملی‌پوشان نبود. این مساله شاید به این دلیل است که بوکسورهای ملی‌پوش مطمئن هستند تحت هر شرایطی و حتی با بی‌انضباطی هم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند که متاسفانه نوع برخورد مسئولان‌فدراسیون باعث‌شده غایبان‌همیشگی رقابت‌های کشوری، از نوعی حاشیه امنیت در تیم ملی برخوردار باشند.

در مسابقات کشوری بوکس باز هم این اتفاق را شاهد بودیم. به غیر از احسان روزبهانی بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم تیم ملی که در لیگ حرفه‌ای جهان حضور داشت، هیچ‌یک از ملی‌پوشان در مسابقات بروجرد بر روی رینگ نرفتند. البته حسین نهرودی مدیر تیم های ملی اعلام کرده علی مظاهری و جاسم دلاوری از تیم ملی خداحافظی کرده‌اند که با تکذیب این ۲ بوکسور روبرو شده!

به هر حال در این مسابقات هومن طوقانی، فروتن گل‌آرا، علی مظاهری و جاسم دلاوری نبودند، اما این سوال همچنان باقی است که آیا برای یک‌بار هم که شده متولیان فدراسیون‌بوکس با غایبان برخورد خواهند کرد و عدالت را اجرا می‌کنند یا این‌که این تعداد از ملی‌پوشان همچنان بابت حضور همیشگی خود در اردوها و همچنین ترکیب تیم ملی مطمئن هستند؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز