خبرگزاری کار ایران

فقط غیبت روزبهانی موجه است؛

نهرودی: ازکیفیت مسابقات کشوری راضی نیستیم / شنیده ام دوملی پوش خداحافظی کرده اند

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۹۸

از بین ملی پوشانی که در مسابقات کشوری اخیر غایب بودند، تنها روزبهانی دلیل موجه داشت چرا که وی باید در لیگ حرفه‌ای جهان مسابقه می داد اما سایر ملی‌پوشان می بایست در مسابقات شرکت می‌کردند.

مدیر تیم های ملی بوکس گفت: مسابقات کشوری اخیر، از سطح فنی بالایی برخوردار نبود و ما این مساله را حتما در کمیته فنی بررسی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت های بوکس قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت، به مدت یک هفته در شهر بروجرد برگزار شد که سه شنبه شب، با قهرمانی لرستان به پایان رسید. این مسابقات در حالی برگزار شد که هیچ یک از ملی پوشان کشورمان به روی رینگ نرفتند.

حسین نهرودی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص سطح فنی و کیفی رقابت های کشوری بروجرد خاطر نشان کرد: سطح فنی بازی ها، رضایت بخش نبود و به همین دلیل، کمیته‌ فنی از شرایط بوکسورها راضی نیست. از این رو، در جلسه آینده کمیته فنی در مورد این مساله بحثو بررسی لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: البته در چند وزن بوکسورهای خوبی حضور داشتند، اما در مجموع در اکثر اوزان، شاهد حضور نفرات فنی و قوی نبودیم.

نهرودی درپاسخ به این سئوال که با توجه به اعلام قبلی فدراسیون مبنی براین که ملی پوشان غایب دراین مسابقات نمی توانند وارد اردوی تیم ملی شوند، آیا غایبان ملی پوش در مسابقات بروجرد به اردو دعوت نخواهند شد، اظهار داشت: این نظرکلی فدراسیون است که البته تصمیم درستی نیز هست اما باز هم همه چیز به تصمیمات کمیته فنی و مسئولان فدراسیون بستگی دارد.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس ادامه داد: از بین ملی پوشانی که در مسابقات کشوری اخیر غایب بودند، تنها احسان روزبهانی دلیل موجه داشت چرا که وی باید در لیگ حرفه‌ای جهان مسابقه می داد اما سایر ملی‌پوشان می بایست در مسابقات شرکت می‌کردند.

وی در پایان، درخصوص دلایل غیبت علی مظاهری و جاسم دلاوری، دو مدال آور تیم ملی در بازی های آسیایی اینچئون در مسابقات کشوری بروجرد نیز گفت: آن طور که شنیده‌ام آنها از تیم ملی خداحافظی کرده‌اند و به همین دلیل، در رقابت‌های کشوری حضور نداشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز