خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد:

اسکان بیش از 16 هزار مسافر و گردشگر در امام زادگان مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۸۰۰

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اسکان 16 هزار و 654 مسافر در امامزادگانی که دارای زائرسرا و سوئیت هستند، در فاصله زمانی 27 اسفند 97 تا 9 فروردین 98 خبر داد و افزود: 411 هزار نفر نیز از اماکن متبرکه استان زیارت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ویژه نوروز 98، به اجرای طرح «آرامش بهاری» از 28 اسفند 98 اشاره کرد و اظهار کرد: 1361 امامزاده در سطح استان داریم که در 300 امامزاده‌ شاخص این طرح در حال اجراست.

وی از اسکان 16 هزار و 654 مسافر در امامزادگانی که دارای زائرسرا و سوئیت هستند، در فاصله زمانی 27 اسفند 97 تا 9 فروردین 98 خبر داد و افزود: 411 هزار نفر نیز از اماکن متبرکه استان زیارت کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برنامه‌ریزی اوقاف برای فعال بودن 50 مسجد بین راهی برای حضور خانواده‌ها در تعطیلات نوروزی خبر داد.

همچنین به توزیع پنج هزار بسته اقلام غذایی از محل موقوفات مرتبط میان سیل‌زدگان خبر داد و گفت: اوقاف در لایروبی خانه‌های سیل‌زده به ویژه قائم‌شهر نیز وارد شد. همچنین برای سیل‌زدگان آق‌قلا و گمیشان بسته‌های غذایی با برچسب اوقاف برای ترویج فرهنگ وقف ارسال کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز