خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

دومین وقف جدید مازندران ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۶۳

در این وقف جدید که از سوی علیرضا نوری کجوریان خبرنگار خبرگزاری مهر وعموهایش انجام شد، یک قطعه زمین به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع برای ساخت مسجد اهدا شد.

دومین وقف جدید مازندران نوروز امسال در بخش کجور نوشهر ثبت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری " حجت الاسلام ستار علیزاده " در حاشیه بازدید از ستاداجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دومین وقف جدیدامسال در روستای چناربن کجور نوشهر انجام شد.

وی در ادامه گفت: در این وقف جدید که از سوی علیرضا نوری کجوریان خبرنگار خبرگزاری مهر وعموهایش انجام شد، یک قطعه زمین به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع برای ساخت مسجد اهدا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه اولین وقف امسال نیز درشهرستان نوشهر به ثبت رسیده است اظهار داشت: ارزش دومین وقف امسال حدود یک میلیارد ریال است.

نوری یکی از واقفین این قطعه زمین گفت: این زمین درحاشیه مسجد قدیمی صاحب الزمان(عج) با زمین دیگری معاوضه و برای ساخت و توسعه مسجد اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه مسجد قدیمی این روستا تخریب شده و کار بازسازی آن از جمعه آینده آغاز می شود افزود: این مسجد در زمینی به مساحت ۲۵۰۰متر مربع وبا ۷۰۰ متر مربعمساحت احداثمی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز