خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سپاه:

اقدام سپاه برای رهاسازی آب شمال آق قلا منجر به پایین آمدن حجم آب شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۶۱

سردار شریف گفت: اقدام واحدهای مهندسی و تخریب سپاه در ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق قلا در خط ریل راه آهن و دیگر خطوط انباشت آب که به درخواست وزیر محترم کشور و استاندار گلستان و با بررسی‌های فنی و کارشناسی صورت پذیرفت بحمدالله منجر به پایین آمدن حجم آب و کاهش مشکلات ناشی از آن در روند امداد و خدمات رسانی به سیل زدگان عزیز گردید.

به گزارش ایلنا، در پی اقدام موفق و موثر اخیر سپاه در تخریب و ایجاد شکاف در برخی جاده ها و سازه ها برای گشایش مسیر آب های پرحجم انباشته شده در شمال شهر آق قلا ، سردار پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار کرد: همانگونه که قبلا هم در اخبار آمده بود ، اقدام واحدهای مهندسی و تخریب سپاه در ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق قلا در خط ریل راه آهن و دیگر خطوط انباشت آب که به درخواست وزیر محترم کشور و استاندار گلستان و با بررسی‌های فنی و کارشناسی صورت پذیرفت بحمدالله منجر به پایین آمدن حجم آب و کاهش مشکلات ناشی از آن در روند امداد و خدمات رسانی به سیل زدگان عزیز گردید.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام در نقاطی انجام شده که در مسیر آب های رها شده هیچ شهر و روستایی وجود نداشته باشد ، افزود: آنچه برای سپاه و ستاد بحران استان در اولویت اقدامات قرار داشته و دارد، تسریع در خروج آب حتی برای یک ساعت زودتر است.

سردار شریف با اشاره به ضرورت تسریع در احداث و یا مرمت و آماده سازی پل ها و جاده ها تصریح کرد: برغم احداث توأمان پل های موقت برای استفاده های لازم، پس از رسیدن به شرایط مطمئن و عادی ،عملیات ترمیم و آماده سازی و یا ساخت پل ها و جاده های دائمی منطقه آغاز خواهد شد.

 سخنگوی سپاه در پایان گفت: امیدواریم با عزم و اراده فراگیر بین همه دستگاهها و نهادهای اجرایی و نیروهای مسلح و هماهنگی و هم افزایی های موجود، با حل مشکلات ناشی از حادثه سیل ،شاهد زندگی جاری و عادی مردم عزیز منطقه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز