خبرگزاری کار ایران

با حمایت اتاق ایران و مدیریت اتاق گرگان انجام می‌شود؛

توزیع روزانه ۲۰ هزار غذا در میان سیل‌زدگان گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۰۴

با حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق‌های سراسر کشور و با مدیریت انجام شده از سوی اتاق گرگان، روزانه ۲۰ هزار غذا در میان آسیب‌دیدگان سیل استان گلستان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از اتاق ایران، با حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و اتاق‌های سراسر کشور و با مدیریت انجام شده از سوی اتاق گرگان، روزانه ۲۰ هزار غذا در میان آسیب دیدگان سیل استان گلستان توزیع می‌شود.

اتاق ایران اعلام کرد به منظور پشتیبانی از پخت و توزیع غذا در میان هموطنان در استان گلستان، اولین بودجه اضطراری به مبلغ ۳ میلیارد ریال در اختیار اتاق گرگان قرار گرفته است.

اتاق ایران پیش از این اطلاعیه‌ای از فعالان اقتصادی خواست کمک‌های غیرنقدی برای مناطق سیل‌زده گلستان را به اتاق گرگان به آدرس گرگان، میدان ولیعصر، خیابان شهیدنامجو، نبش نامجوی ۸ ارسال کنند.

ستاد امداد اتاق گرگان نیز پس از تشکیل جلسه با حضور ابولقاسم صفوی فرماندار گرگان، اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان را شامل کنسرو، لوازم بهداشتی، مواد شوینده، البسه گرم و پتو اعلام کرده است. شماره تماس ۰۹۹۲۱۰۹۷۶۳۹ برای انجام هماهنگی‌های لازم اعلام شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز