خبرگزاری کار ایران

در محل فرمانداری برگزار شد؛

جلسه ویژه ستاد بحران پلدختر/ وضعیت بحرانی ۲ زن باردار شهرستان معمولان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۵۵۹

در پی حادثه وقوع سیل و خسارت های وسیع به منازل و زمین های کشاورزی جلسه ستاد بحران شهرستان پلدختر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در‌ پی بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیل روز گذشته در شهرهای پلدختر و معمولان و همچنین شکسته شدن پل‌های ارتباطی بسیاری از این مناطق و رانش زمین در شهرستان معمولان و مسدود شدن جاده پلدختر-خرم آباد در این مسیر مشکلات بسیاری برای مردم این مناطق ایجاد شد.

براساس این گزارش در پی این‌مشکلات جلسه ستاد بحران شهرستان پلدختر در محل فرمانداری این شهرستان با حضور برخی از مسئولان برگزار شد.

در این جلسه سیروس ابراهیمی نماینده ویژه استاندار لرستان در پاسخ به درخواست رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر مبنی بر نجات جان ۲ مادر گرفتار در سیل معمولان گفت: کاری از دست ستاد بحران ساخته نیست.

ابراهیمی افزود: اداره بهداشت و درمان خودش باید برای نجات جان این ۲ مادر باردار اقدام کند چرا که امکان پرواز بالگرد وجود ندارد و کاری از دست ستاد بحران ساخته نیست.

این در حالی است که بابایی رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر در این جلسه تقاضای کمک برای نجات جان ۲ زن باردار را داشت و گفت: باید راهی پیدا شود که ما بتوانیم نیروهای اورژانس را به این مناطق اعزام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز