خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری ۲۰ هنجارشکن توسط پلیس

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۲۸۸

رییس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۰ هنجارشکن در چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت آخرین آمار چهارشنبه پایان سال را تا ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه گزارش کرد و گفت: تا این لحظه می توان گفت چهارشنبه سوری امسال به هیچ وجه قابل قیاس با سال های پیش نیست.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: تاکنون ۲۰ نفر از افرادی که اقدام به رفتارهای هنجارشکنانه کرده‌اند در نقاط مختلف تهران توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: آخرین آماری که داریم حاکی از این است که حدود بیست و هفت نفر مصدوم شده‌اند. همچنین دو دستگاه خودرو تخریبی داشته‌ایم و ۲ کودک و نوجوان نیز دچار سانحه شده اند که بر اساس آخرین خبری که دارم مشکل خاصی ندارند و در حال مداوا هستند.

به گفته سردار رحیمی نمایندگان تمام دستگاه‌های امدادی مثل هلال احمر، آتش‌نشانی و ... در قرارگاه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فعالند و هماهنگی خوبی بین این دستگاه ها با پلیس وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت شهر تقریبن مطلوب و قابل قبول است. همچنین وضعیت ترافیک و آمد و شد هم بسیار مطلوب و خوب است.

سردار رحیمی تاکید کرد: با شرایطی که تاکنون مشاهده کرده ایم فکر می کنم تا پایان امشب نیز اتفاق خاص و نامطلوبی در تهران رخ ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز