خبرگزاری کار ایران

سرابندی خبرداد:

۲ هزار راس دام وارداتی در چابهار کشتار شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۳۸۳

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون افزون بر ۲ هزار راس گوسفند وارداتی کشور رومانی در دوکشتارگاه چابهار کشتار شدند.

حسین سرابندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلماغ اظهار داشت: نخستین کشتی محموله دام زنده کشور از ۲۴ اسفند به تعداد ۴۷ هزار و ۹۰ رأس از مبدا کشور رومانی در حال وارد شدن به بندر شهید بهشتی چابهار است. تاکنون ۳۰هزار راس این محموله دام وارد چابهار شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: واردات هزاران راس دام زنده از طریق بندر چابهار با هدف تنظیم بازار، تامین و توزیع گوشت قرمز و کاهش قیمت‌ها در سطح استان و کشور در حال انجام است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان‌جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: دام وارداتی بعد از طی مرحله استراحت در ۲ کشتارگاه چابهار ذبح شده و لاشه دام کشتاری پس از دوره پیش سرد با صدور مجوز بهداشتی قرنطینه‌‌ای از کشتارگاه با خودروهای یخچال‌دار به سمت مقصد ارسال می‌شود.

سرابندی بیان کرد: برای تسریع در روند کشتار این دام‌ها ۲ کشتارگاه دیگر نیز در جنوب سیستان و بلوچستان بزودی وارد عمل خواهند شد.

وی اظهار داشت: همچنین برای تغذیه این دام‌ها قبل از کشتار خوراک مورد نیاز از شهرستان‌های دلگان، ایرانشهر و تهران تهیه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز