خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

۴ تذکر نماینده شیراز به وزیر آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۲۰۳

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز گفت: لازم است وزیر محترم آموزش و پرورش درباره صندوق ذخیره ارزی توضیحات کاملی به مجلس ارائه دهند یا اینکه مجلس و نهادهای نظارتی ورود و نظارت خود را در این بخش که انتظار جامعه فرهنگیان است بیشتر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهرام پارسایی امروز در صحن علنی مجلس در بیان تذکری گفت: تذکر من به وزیر آموزش و پرورش است. اگر امکان برابر کردن مطالبات به حق فرهنگیان بازنشسته و شاغل را نداشتید حداقل به حرمت این قشر زحمت کش انتظار حضور پررنگ تر شما در بستن بودجه ۹۸ بود که متاسفانه شاهد این حضور نبودیم.

وی تاکید کرد: شعار اول شما مبارزه با مافیای کنکور با گردش مالی ۸ هزار میلیارد تومانی و رانت موجود در کتب درسی با چاپ بیش از ۱۳۰ میلیون کتاب بود که ما در این مبارزه متاسفانه فقط شاهد مبارزه شعارگونه شما بودیم. همچنین در مبارزه با تبعیض آموزشی گام موثری برداشته نشد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: مورد دوم طرح سازمان نظام معلمین که خواسته و مطالبه تمام فرهنگیان است در دوره قبل از  شما مطرح شد، این طرح می تواند با افزایش مشارکت معلمان و فرهنگیان در اداره و مدیریت وزارت خانه به استقلال آن کمک کند و بخش زیادی از مشکلات وزارت خانه به دست این قشر دلسوز حل شود که متاسفنه در دوره صدارت شما مسکوت مانده است.

وی تصریح کرد: مورد بعدی درباره به کارگیری فرهنگیان در اداره صندوق ذخیره فرهنگیان است که سهام گذاری اصلی آن این قشر فرهیخته و زحمت کش هستند. علی رغم برگزاری انتخابات برای این مهم ظاهرا فقط جنبه شعاری داشته و لازم است وزیر محترم آموزش و پرورش درباره صندوق ذخیره ارزی توضیحات کاملی به مجلس ارائه دهند  یا اینکه مجلس و نهادهای نظارتی ورود و نظارت خود را در این بخش که انتظار جامعه فرهنگیان است بیشتر داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز