خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

شکایت اتحادیه کفاشان از شهرداری و اوقاف/ برای کسب درآمد بیشتر، راه عبور کاسب‌ها را فروختند

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۸۱۳

رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز شهرستان تهران گفت: شهرداری برای کسب درآمد بیشتر ورودی و راهرو را به شخصی فروخته است و از آن طرف هم اوقاف برای توسعه حیاط امام زاده بخشی از مسیر را گرفته و عملا این واحدها محصور شدند اگر این اتفاق در روز رخ می داد به دلیل تنگی مسیر و نبود فضا به طور حتم بالای 50 نفر کشته می شدند.

رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز شهرستان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا خبر از شکایت این اتحادیه از شهرداری و مرکز اوقاف استان تهران داد.

رسول شجری گفت: شب گذشته آتش سوزی در بازار تهران رخ داد که طی آن 11 واحد تولیدی کفش در آتش سوختند این در حالیست که مالکان و افرادی که در این واحدها کار می‌کردند بیشتر از اقشار ضعیف بودند و در شب عید تمام سرمایه خود را از دست دادند.

وی گفت: به اعتقاد من به طور غیر مستقیم شهرداری منطقه 12 و اوقاف مقصر هستند زیرا هیچ کدام از اصول لازم برای حفظ و امنیت این واحدها را اجرا نکرده بودند.

وی اظهار داشت: شهرداری برای کسب درآمد بیشتر ورودی و راهرو را به یک شخص فروخته است و از آن طرف هم اوقاف برای توسعه حیاط امام زاده بخشی از مسیر را گرفته و عملا این واحدها محصور شدند اگر این اتفاق در روز رخ می داد به دلیل تنگی مسیر و نبود فضا به طور حتم بالای 50 نفر کشته می شدند.

شجری زاده گفت:  این واحدها که اشتغال ایجاد می‌کنند حالا تمام سرمایه خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز