خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمان در بازدید از پروژه‌های شهری:

گام‌های بزرگ شهرداری، افق مثبتی را برای شهر رقم می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۴۲

پروژه های مشارکتی شهرداری علاوه بر اینکه تسهیل کننده شرایط اقتصاد مقاومتی است در ابعاد کارآفرینی، جذب سرمایه، ایجاد اشتغال و مهمتر در عمران شهری، حل مشکلات ترافیکی و زیبا سازی شهری و ایجاد رفاه برای شهروندان نقش های اساسی ایفا می کند.

فرماندار کرمان روند انجام کارهای مشارکتی در شهرداری کرمان را خوب ارزیابی و تصریح کرد: خوشبختانه در پروژهای شهرداری چه پروژه‌های مشارکتی و چه سایر پروژه‌ها تمام جوانب کار اعم از انتفاع بخش خصوصی، رفع معضلات ترافیکی، ایجاد رفاه برای شهروندان و زیبا سازی شهر در نظر گرفته شده است که همین دید همه جانبه، حرکت و اقدام بزرگی است.

به گزارش ایلنا از کرمان توحیدی با اشاره به اینکه شهرداری در اجرای پروژه‌های مشارکتی توجه کافی به اصل ۴۴ قانون اساسی و دیدگاه‌های استاندار محترم داشته، توانسته تسهیل کننده شرایط اقتصاد مقاومتی باشد، علاوه بر اینکه در ابعاد کارآفرینی، جذب سرمایه گذار، اشتغال زایی عمران شهری و حل معضلات شهرنیز نقش آفرینی نموده است فرماندار کرمان با اشاره به پروژه‌هایی از قبیل بلوار کوثر، گودال خشت مال‌ها، سیتی سن‌تر وکیل، پارکینگ‌های طبقاتی در گرفته شده در بافت قدیم، تقاطع‌های غیر همسطح در حال ساخت و تازه به اتمام رسیده، اظهار داشت: اجرای این پروژه‌ها نشان دهنده نیازسنجی و سیاستگذاری بسیار خوب شهرداری و شوراست که باید گفت آثار ملموس آن ۴ یا ۵ سال آینده در شهر کرمان به وضوح مشاهده می‌شود.

فرماندار کرمان هماهنگی و حمایت شورا و پیگیری و حساسیت استاندار محترم در اجرای پروژه‌های مرکز استان را سبب دلگرمی بیشتر مدیران شهرداری دانست.

توحیدی همچنین تأکید کرد: از آنجاکه مرکز استان مکانی است که به تمام هم استانی‌ها خدمات بهداشتی درمانی و اداری ارائه می‌نماید توسعه و زیباسازی آن در بالا‌ترین درجه اهمیت قرار دارد. بدین منظور فرمانداری نیز به دنبال تامین برخی منابع مالی برای شهرداری‌ست.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه شهرداری یک دستگاه درآمد هزینه‌ای است افزود: از آنجاکه بخشی از درآمدهای شهرداری‌ها از محل پرداخت عوارض شهروندان در صنوف مختلف تأمین می‌گردد توجه شهروندان به پرداخت این عوارض می‌تواند سرعت اجرای پروژه‌های شهری را دو چندان نماید.

وی همچنین ضمن بیان اینکه متأسفانه پایین‌ترین حجم پرداخت عوارض توسط شهروندان در بین شهر‌ها در کرمان وجود دارد، از شهروندان خواست تا شهرداری را در اجرای بهتر پروژه‌های شهری یاری نماید.

توحیدی ادامه داد: امیدواریم شهروندان، شورای محترم شهر و سایر دستگاه‌ها، شهرداری را در ساختن شهری که درشان کرمانی هاست یاری نمایند.

فرماندار کرمان به ارامستان جدید شهر کرمان اشاره کرد و گفت: شهرداری سرمایه عظیمی را در ساخت این پروژه بکارگرفته و خوشبختانه در اجرای آن آینده نگری دقیقی انجام داده است.

وی به ۳۰۰ وظیفه متنوع شهرداری‌ها اشاره کرد و در پایان از زحمات شهردار محترم و همه پرسنل شهرداری بویژه نیروهای خدماتی، پاکبانان عزیز و پرسنل عمرانی شهرداری تقدیر نمود.

گفتنی است فرماندار و هیأت همراه برخی پروژه‌های عمرانی و مشارکتی شهرداری، از جمله گودال خشت مال‌ها، سیتی سن‌تر وکیل، پروژه گلبازخان، پارکینگ طبقاتی کوچه ۱۲ خیابان شریعتی، پارکینگ طبقاتی پشت مسجدالرسول(ص)، پروژه مشارکتی خیابان میرزا رضا، پارکینگ طبقاتی شورخانه، مجتمع تجاری آفتاب در ابتدای خیابان شهید باهنر، مجتمع تجاری و پارکینیگ طبقاتی بومرنگ، ساختمان جدید در حال احداثشهرداری، طرح تله کابین شهر کرمان، بازار بزرگ صنعت ساختمان، تقاطع‌های غیر همسطح و محل احداثکمربند سبزشهر و آرامستان جدید رامورد بازدید قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز