خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

پیش بینی افزایش 9 درصدی سفرهای نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۶۷۵

فرمانده انتظامی مازندران از پیش بینی 9 درصدی افزایش سفرهای نوروزی در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سید محمود میرفیضی صبح امروز در رزمایش مشترک طرح نوروزی 98 اظهار کرد: نوروز  جزء بزرگترین  و پر حجم ترین عملیات امدادی و خدماتی است که در طول سال انجام می شود و هر خانواده بیش از یک سفر، در نوروز دارند.

وی افزود: مازندران به دلیل پتانسیل های موجود مقصد و معبر سفر گردشگران و مسافران نوروزی است، مازندران جزو سه استانی است که بیشترین سفر را در نوروز دارد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه سالانه حدود7 درصد از درآمد ناخالص ملی در حوزه تصادفات هزینه می شود گفت: سال 84 بیش از 28 هزار کشته در کشور داشتیم و در سال 96 این میزان به 16 هزاز نفر معادل 41 درصد کاهش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در مازندران روزانه 1.7 کشته داریم که بیش از 30 نفر در 70 تصادف مجروح می شوند. 

میرفیضی ادامه داد:  در تصادفات یک درصد و در فوتی ها 5 درصد کاهش داریم هرچه این رقم در کشور بیشتر است. 

وی با اعلام اینکه بیش از یک میلیون و 500 هزار گواهینامه در مازندران صادر شد، افزود: بیش از 186 درصد افزایش شماره گذاری خودرو در کشور داریم و نزدیک به 700 هزارخودرو پلاک مازندرانی داریم .

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه 25 درصد فوتی ها مربوط به نقاط حادثه خیز است از بکارگیری 15 هزار نفر در ایام نوروز خبر دادو افزود: بیش از یکهزار و 696 واحد گشت در ایام نوروز به مسافران خدمات رسانی می کنند.

میرفیضی به همکاری و مشارکت 12 هزار نفر همیار پلیس در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: همچنین بیش از 10 هزار نفر از نیروهای پلیس در این ایام خدمات رسانی می کنند.

وی از بکارگیری 517 واحد گشتی ترافیکی در محورهای مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: بکارگیری پلیس همراه گشت ، دوربین البسه و دستگاه ردیاب کنترل گشتی ها از اقدامات پلیس برای نوروز 98 است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز