خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری بردسکن:

تمامی مدیران دستگاههای اجرایی در ایام تعطیلات نوروزی در دسترس باشند

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۳۳۹

رئیس شورای مدیریت بحران بردسکن از آمادگی مدیران دستگاههای اجرایی و خدماتی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، ابراهیم قاسم پور در جلسه مشترک شورای مدیریت بحران و کارگروه ترافیک این شهرستان گفت: با توجه به حوادث چهارشنبه سوری می‌طلبد نیروهای انتظامی  ، اورژانس و دستگاههای خدماتی ازقبیل آتش نشانی و هلال احمر آماده باش باشند که حادثه ای در شهرستان رخ ندهد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با همگرایی که در  مجموعه شهرستان وجود دارد تاکنون مشکل خاصی در حوزه های مختلف بوجود نیامده است.

سرپرست فرمانداری بردسکن برآمادگی 100 درصدی دستگاههای اجرایی در مواقع بحران تاکید کرد و از برگزاری مانور ساعت صفر و بازدید از اتاق های بحران ادارات در هفته جاری خبرداد. 

قاسم پور بر تجهیز تمامی امکانات و ماشین آلات و استقرار کشیک در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد و گفت: روسای ادارات می‌طلبد مباحث امنیتی و ایمنی را در حوزه ادارات  مد نظر قرار دهند.

وی بر فعال شدن کمیته حفاری در شهرستان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه بردسکن دروازه خراسان رضوی است و اولین شهرستان از سمت استان های جنوبی کشور می باشد باید تدابیری اتخاذ شود که  پروژه های عمرانی از 25 اسفندماه  تا 15 فروردین ماه تعطیل تا در عبور و مرور وسائط نقلیه  و مباحث ترافیکی مشکلی بوجود نیاید.

سرپرست فرمانداری بردسکن افزود: درصورت  مرخصی مدیران باید ضمن هماهنگی با فرمانداری  نسبت به تعیین جانشین با تمام اختیارات اقدام و نیروها را به دبیرخانه ستاد تسهیلات نوروزی و شورای مدیریت بحران اعلام کنند.

وی از تجهیز  و دراختیار قرار دادن 12 مدرسه به تعداد 58 کلاس درس به عنوان ستاد اسکان توسط آموزش و پرورش از 28 اسفندماه تا 15 فروردین ماه خبرداد و گفت: ستاد اسکان مستقر در آموزش و پرورش است و امسال  با توجه به اینکه ثبت نام ها به صورت سیستمی و آنلاین است می طلبد دراین رابطه تدابیر لازم اتخاذ شود که  مسافری بدون اسکان نباشد.

قاسم پور میزان بارندگی در سال زراعی جاری را  105 میلی متر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل 143 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی در جلسه کارگروه ترافیک این شهرستان  از زحمات و تلاش‌های اعضای کارگروه در اجرایی کردن مصوبات تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه در بحث ایمن سازی مسیرهای درون شهری و  جاده ای گام  های خوبی برداشته شده است.

دراین جلسه ضمن بررسی مصوبات کارگروه قبلی ، هریک از اعضای شورای ترافیک شهرستان اقدامات انجام شده حوزه کاری خود را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز