خبرگزاری کار ایران

کارت قرمز بازی را جنجالی کرد

مرزبان: آقای مربی چرا با لیدر ما تماس می گیری؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۳۰۹

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت:با لیدرهای واقعی که دلشان برای تیم می‌سوزد جلسه بگذارد و اجازه ندهد برخی اتفاقات تلخ تکرار شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان بعد از شکست خانگی یک بر صفر مقابل سایپا گفت: در نیمه اول فط شاهد توپ‌های هوایی بودیم و سایپا یک شانس خوب داشت. 

وی ادامه داد: در نیمه دوم کارت قرمز اول را ما گرفتیم و بازی به جنجال کشیده شد. بازیکنان ما احساسی بازی کردند و روی ضد حمله گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: باید به شکست سپیدرود امیدوار باشیم تا جایگاه خودمان را نگه داریم. نارضایتی هواداران را درک می‌کنم. سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر ضعف‌ها را برطرف کنیم. برخی مربیان متاسفانه با لیدرها در تماس هستند، مربی که با لیدر می‌آید با لیدر هم می‌رود. حتی یکی از بازیکنان مسائلی را به من گفت که درست نیست انتظار دارم رفتاری شرافتمندانه داشته باشیم. 

مرزبان با بیان اینکه دوران آماده‌سازی خوبی نداشتیم گفت: پرداختی‌های خوبی نداشتیم که تمرکز ما را به هم ریخت همه چیز به هم ریخت قول داده بودند پیش از این بازی پرداختی داشته باشیم. امیدوارم در آینده نزدیک شرایط تغییر کند.

وی افزود: باید بهتر بازی می‌کردیم و آرامش بیشتری می‌داشتیم اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم که با تمام وجودشان بازی می‌کنند و کم نمی‌گذارند. تیم ضعیف‌تری از سایپا نبودیم در حالی که آنها شرایط بسیار بهتری نسبت به ما دارند و باخت به سایپا هم دردناک بود. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اعتراضاتی که به تعویض‌های انجام شده می‌شود، گفت: در این مسابقه فرشید پاداش تا قبل از تعویض خیلی خوب فشار آورد و بازی کرد اما هیثم یک پرده قوی‌تر از فرشید است و چون می‌خواستیم فشار بیشتری وارد کنیم او را به زمین آوردیم. میلاد هم زمانی که به زمین آ‌مد خوب کار کرد. 

مرزبان با بیان اینکه موضوعی که او را ناراحت می‌کند این است که چرا تیمش ریتم ندارد، گفت: متاسفانه به خاطر مشکلات مالی آماده‌سازی خوبی نداشتیم و مدتی تمرینات تعطیل بود برای بازی با استقلال یک تیم ‌آشفته را به تهران بردیم. شاید برای شما ساده باشد و بگویید بهانه‌گیری می‌کند. اما اینطرو نیست بچه‌ها چند روز دیگر می‌خواهند به مرخصی بروند اما چون پولی ندارند رویشان نمی‌شود. 

وی ادامه داد: اگر آرامش خودمان را حفظ نکنیم دچار مشکل می‌شویم همین هواداری که امروز مخالف است با اولین پیروزی از ما حمایت خواهد کرد . بیش از هر چیزی نیازمند آرامش هستیم. در دیدار مقابل استقلال نیز همه دیدند که چقدر خوب بودیم اما امروز شاید تیم برتر نبودیم اما مستحق باخت مقابل سایپا هم نبودیم. تیم دست و پا بسته‌ای مقابل سایر تیم‌ها نیستیم اگر روند امتیازگیری خوبی در بازی‌های خانگی داشته باشیم با توجه به شرایط جدول مسابقات با 25 امتیاز در لیگ خواهیم ماند. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: سر قولی که برای بقای نفت داشتم هستم و این موضوع را ثابت می‌کنم البته باشگاه هم باید با لیدرهای واقعی که دلشان برای تیم می‌سوزد جلسه بگذارد و اجازه ندهد برخی اتفاقات تلخ تکرار شود. متاسفانه برخی مربیان با لیدر تماس می‌گیرند. مربی که با لیدر می‌آید با لیدر هم می‌رود. بسیاری از بازیکنانی که با ما آ‌مدند به خاطر دوستی و رفاتی که با ما داشتند از مسائل مالی گذشتند. از طرفی باید بازیکنان را نسبت به بودجه‌ای که داشتیم می‌گرفتیم. امروز که صحبت می‌کنیم یک ریال هم دریافتی نداشتیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز