خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوخت در اولویت کاری سال آینده

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۲۱۴

فرمانده انتظامی استان قزوین برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، مبارزه با قاچاق کالا، ارز ، ‌سوخت و موادمخدر را از اولویت‌های نیروی انتظامی در سال 98 بیان کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی محمودی روز پنجشنبه در نشست خبری با موضوع تمهیدات پلیس در ایام پایانی سال افزود: برداشت از حساب‌های بانکی، مزاحمت، کلاهبرداری و نشر اکاذیب اهم جرائمی است که پلیس فتا با آن مقابله می‌کند.

این مسئول ارشد انتظامی گفت: 280 درصد جرائم سایبری در استان کشف شده و آمارها نشان می‌دهد جرائم سایبری 180درصد افزایش داشته است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در سال جاری، 280 میلیون تردد خودرو در مسیرهای مواصلاتی استان ثبت شد، اضافه کرد: کاهش هشت درصدی تلفات جاده ای از دیگر اقدامات پلیس در سال جاری بوده که استمرار این مهم در سال 98 تنها با همکاری نهادهای اجتماعی و مردم میسر خواهد بود.

سردار محمودی به اجرای رزمایش پلیس در 25 اسفند اشاره کرد و گفت: از این تاریخ به بعد نیروهای پلیس راه و راهور تا 17 فروردین در آماده باش کامل خواهند بود.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی قزوین همچنین در چهارشنبه آخر سال تدابیر لازم را برای حفظ آرامش و امنیت شهروندان اندیشیده است و افراد باید در این روز از اقداماتی که آسایش مردم را بهم می زند، پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی قزوین گفت: طی روزهای گذشته ۲۹ نفر در رابطه با مواد محترقه خطرناک (اکریل سرنگ) دستگیر شدند و تا پایان نوروز میهمان پلیس خواهند بود.

این مسئول انتظامی شعار پلیس در سال جاری را ' نشاط بهاری، نظم و قانون مندی ' عنوان کرد و از شهروندان خواست تا مسائل امنیتی و انتظامی را رعایت کنند.

سردار محمودی مبارزه با قاچاق کالا، ارز و ‌سوخت، موادمخدر و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را از اولویت‌های پلیس در سال آینده اعلام کرد.

وی همچنین گفت: هماهنگی با دستگاه های قضایی در حوزه پیشگیری از مسائل امنیتی،انتظامی و اجتماعی از دیگر اولویت های پلیس به شمار می رود.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب هفت توصیه مهم را برای ورود به چهل سالگی دوم ابلاغ کردند و پلیس نیز برای اجرای دقیق و صحیح آن به همراه دیگر نهادها و اقشار جامعه اهتمام خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز