خبرگزاری کار ایران

کمالی:

بزرگترین دستاورد خانه احزاب گفت‌وگوی طیف‌های مختلف بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۰۰۶۲

رئیس خانه احزاب خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد ما گفت‌وگو بین احزاب مختلف بود که می‌تواند راه را برای فعالیت‌های ارزشمند باز کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نشست فصلی خانه احزاب لحظاتی قبل در وزارت کشور آغاز شد.

شهیندخت مولاوردی، بهروز نعمتی، مصطفی کواکبیان، حسین کمالی، قدرت الله حشمتیان در این مراسم حضور دارند.

حسین کمالی در این نشست با اشاره به فعالیت‌های ۳ سال گذشته خانه احزاب بیان کرد: سه سال را پشت سر گذاشتیم، در کنار هم در یک فضای دوستانه و صمیمانه کنار هم بودیم برای اینکه امور سیاسی کشور پیش برود.

رئیس خانه احزاب خاطرنشان کرد: سه لایحه مهم احزاب جرم سیاسی، قانون انتخابات و فعالیت احزاب را در دستور کار دادیم.

وی تاکید کرد: درباره این قوانین با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس بحث و گفت‌وگو کردیم که اثراتی داشت و پیشرفت‌های خوبی حاصل شد.

کمالی ادامه داد: تعدادی از شعبات خانه احزاب در استان‌های مختلف راه‌اندازی شد و جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب همکاری کاملی با یکدیگر داشتند.

وی درباره یارانه خانه احزاب بیان کرد: یارانه‌ای برای خانه احزاب به مبلغ دو میلیارد تومان اختصاص داده شد که ۱۰۰ میلیون برای مرکز و مابقی برای احزاب در نظر گرفته شده است.

رئیس خانه احزاب ادامه داد: این یارانه به احزابی تعلق خواهد گرفت که خود را با قانون جدید تطبیق داده‌اند و مابقی احزاب هم که خودشان را تطبیق ندادند، زودتر این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: وزارت کشور برای سال ۹۷ مبلغی که تخصیص داد ۷۰۰ میلیون تومان بود که ما گفتیم نمی‌گیریم زیرا مبلغی نیست که بین احزاب توزیع کنیم.

کمالی گفت: وزرات کشور باید تلاش کند که به مبلغ پارسال برساند.

رئیس خانه احزاب درباره سهم احزاب در بودجه سال ۹۸ گفت: این سهم برای سال آینده در بودجه مبلغ ۱۵ میلیارد تومان گفته شد که سعی کردند این مبلغ را به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برسانند که آقای کواکبیان آنجا حضور داشتند و گفتند که این مبلغ ۱۵ میلیارد تومان است.

وی تاکید کرد: بزرگترین دستاورد ما گفت‌وگو بین احزاب طیف‌های مختلف بود که می‌تواند راه را برای فعالیت‌های ارزشمند باز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز