خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش:

معلمان آگاهی لازم در خصوص چهارشنبه‌سوری را به دانش‌آموزان بدهند

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۰۹

معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: مانور مقابله با حریق چهارشنبه سوری امسال در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گردهمایی مشترک معاونین و مشاوران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.بهداد حمیدی (معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش) در این برنامه با اشاره به چهارشنبه آخر سال و مسائل مربوط به این روز عنوان کرد: چهارشنبه سوری سنتی است که از گذشته بوده اما برگزاری این مراسم ممکن است موجب شود برخی از خانواده‌ها تعطیلات عید را به تلخی بگذرانند زیرا برای فرزندانشان آسیب و مشکل به وجود می‌آید از این رو ما نباید رسم و رسوماتی که از قبل وجود داشته و در آن هم اتفاقا کسی مورد آسیب قرار نمی‌گرفته را تحت الشعاع قرار دهیم و در آ‌ن خطرآفرینی ایجاد کنیم ما همچنین برای چهارشنبه آخر سال دستورالعمل‌هایی را به مدارس ابلاغ کردیم تا آگاهی لازم را در این روز به دانش آموزان بدهند.

همچنین به معلمان توصیه شده است با آن نوع زبان و بیانی که اثرگذار است مطالب مرتبط با چهارشنبه سوری را به دانش آموزان انتقال دهند و با آگاهی بخشی نسبت به هشدار به دانش آموزان اقدام کنند. همچنین به معلمان و مدیران گفته می‌شود که چگونه توصیه‌های لازم را به دانش آ‌موزان بیان کنند و از طریق اولیا نیز لازم است در این مساله اقدام شود.

معاون تربیت و سلامت آموزش و پروش در پایان با اشاره به مانور مقابله با حریق و خطرات چهارشنبه سوری گفت: امسال مانور مقابله با حریق و خطرات چهارشنبه سوری در سراسر استان‌های کشور برگزار شد هدف از این مانور هشدار و ایجاد یک فضای اثرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز