خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

دستگیری محتکر میلیاردی آجیل شب عید در ساری

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۶۳۸

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 350 کیلوگرم آجیل و تنقلات احتکار شده در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سیدمحمود میرفیضی درباره جزئیات این خبر، گفت: در راستای مقابله با عرضه کالای قاچاق و جلوگیری از احتکار کالا و نیازمندی های مردم در آستانه آغاز سال نو، طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کاالا و ارز در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این طرح کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر آجیل و تنقلات شب عید در شهرستان ساری شدند .

سردار میرفیضی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس آگاهی با همکاری نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازرسی از محل دپوی کالا توسط متهم یک تن و 350 کیلو انواع تنقلات و آجیل که متهم قصد عرضه آن در روزهای پایانی سال را داشت، کشف کردند.

میرفیضی ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که قاچاق و احتکار کالا اقدامی در جهت ضربه به اقتصاد کشور،منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان محسوب می شوند، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری آحاد جامعه با پلیس در توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی، مقابله با مفسدان اقتصادی، محتکران و قاچاقچیان کالا و ارز است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز