خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا استان مازندران خبرداد:

دستگیری کلاهبردار پیامکی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۶۳

رئیس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری پیامکی که با وعده‌های توخالی ۱۰۰ میلیون ریال از حساب یکی از مشتریان عابر بانک برداشت کرده بود خبرداد.

رئیس پلیس فتا استان مازندران از شناسایی ودستگیری کلاهبرداری پیامکی که با وعده‌های توخالی ۱۰۰ میلیون ریال از حساب یکی از مشتریان عابر بانک برداشت کرده بود خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ احمد رضا رستمی رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان ساروی به پلیس فتا، مبنی بر برداشت ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد از حساب وی، تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

رئیس پلیس فتا استان مازندران افزود: مالباخته در تحقیقات پلیسی اظهار داشت؛ فردی به بهانه برنده شدن ۱۲ میلیونی‌اش در یک مسابقه پیامکی وی را به پای دستگاه عابر بانک کشانده و ضمن دریافت روز دوم کارت وی قرار بود مبلغ مورد نظر را به حساب وی واریز کند که در ادامه عملیات بانکی متوجه شده موجودی بانکی وی از حسابش برداشت شده است.

سرهنگ رستمی اظهار داشت: ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضائی با برسی‌های تخصصی و پلیسی موفق به شناسائی فرد کلاهبردار در تهران شدند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با بکارگیری منابع اطلاعاتی متهم شناسائی و توسط ماموران پلیس فتای استان مازندران دستگیرو در تحقیقات پلیسی به انجام کلاهبرداری با ترفند اغفال مالباخته اعتراف کرد.

گفتنی‌ست، متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مازندران در پایان از شهروندان خواست: درصورت برنده شدن در هر مسابقه‌ای جهت دریافت وجه نیازی به حضور در پای دستگاه خودپردازنیست پس به هیچ عنوان اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز