خبرگزاری کار ایران

خطوط درون شهری متروی تهران برای پنجشنبه آخر سال رایگان است

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۲۲۹

نایب رئیس هیت مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: برای پنج شنبه آخر سال (۲۳اسفندماه ۱۳۹۷) تمهیدات و برنامه های ویژه‌ای را برای سرویس دهی به شهروندان و مسافران برای زیارت اهل قبول به بهشت زهرا در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت افزود: با عنایت به فرارسیدن سال نو از آنجا که مردم شریف تهران بر اساس یک سنت قدیمی و حسنه در روز پنجشنبه آخر سال برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا و حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌روند، همه ساله در این روز ترافیک بسیار سنگینی در جاده های اطراف بهشت زهرا حاکم می‌شود، از این رو شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه برای رفاه بیشترحال شهروندان گرامی و کاهش ترافیک در آن روز تمهیداتی به عمل آورده است.

 وی با اشاره به اینکه در آخرین پنج شنبه سال ۹۷متروی تهران به صورت رایگان در تمامی ایستگا ه های خطوط یک، دو، سه، چهار و هفت متروی تهران سرویس دهی  دارد تصریح کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده برای ارائه سرویس به ایستگاه حرم مطهرامام خمینی (ره) (بهشت زهرا) از ابتدای صبح تا ساعت ۱۹ بعدازظهر شهروندان و مسافرانی که قصد عزیمت به بهشت زهرا را دارند می توانند به صورت رایگان سفر نمایند.

نوبخت در ادامه افزود: از ابتدای اسفند ماه پنجشنبه های هر هفته ۷۰ حرکت مسافری به تعداد اعزام قطارها در خط چهار، ۴۴ حرکت مسافری به خط یک و ۲۴حرکت مسافری به خط دو متروی تهران و حومه افزوده شده و با این افزایش حرکت ها شاهد رشد ۲۳ درصدی در خط چهار و ۱۳ درصدی در خط یک و ۶ درصد در خط دو هستیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در روز جمعه ۲۴ اسفندماه ۹۷ نیز تمامی قطارها به سمت حرم مطهرامام (بهشت زهرا) تردد خواهند داشت و برنامه حرکت قطارها در سایر خطوط متروی تهران در روز مذکور تغییری نداشته و طبق جداول زمانی حرکت قطارها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه آمادگی این را دارد که در صورت نیاز قطارهای فوق العاده نیز در تمامی خطوط اعزام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز