خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خبر داد؛

تعیین ۶ مرکز اسکان موقت و اضطراری برای مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۱۸

امسال حرم مطهر امام راحل(ره) به عنوان یک محور ویژه تعیین شده که در راستای ارایه خدمات به مسافران حرم به غیر از شهرداری حرم مطهر و منطقه ۱۹، شهرداری‌های مناطق ۱۶،۱۷ و ۱۸ همکاری لازم را خواهند داشت.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آمادگی مدیریت شهری در پذیرایی از مسافران نوروزی خبرداد.

به گزارش ایلنا، " حسین زارع‌صفت " با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی کمیته‌های تخصصی ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران، افزود: مطابق با مصوبه هیات وزیران و بخشنامه شهردار تهران، ستاد مستقلی در سطح مناطق ۲۲گانه و ۱۸ سازمان و شرکت تابعه شهرداری تهران برای «استقبال از بهار» تشکیل شده است.

وی همچنین با بیان اینکه به دلیل تقارن نوروز با ایام فاطمیه، شهرداری تهران برنامه‌هایی مناسب شأن این ایام در نظر گرفته یادآورشد: امسال حرم مطهر امام راحل(ره) به عنوان یک محور ویژه تعیین شده که در راستای ارایه خدمات به مسافران حرم به غیر از شهرداری حرم مطهر و منطقه ۱۹، شهرداری‌های مناطق ۱۶،۱۷ و ۱۸ همکاری لازم را خواهند داشت.

زارع‌صفت در بخش دیگری از سخنانش به تجمیع ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی اشاره و بیان کرد: تلاش شده تا با همکاری سایر نهادها و ارگان‌های همکار همچون سازمان میراثفرهنگی، آتش‌نشانی، پلیس راهور، خدمات امداد خودرو و… در ۵محور «تهران کرج»، «تهران ساوه»، «تهران قم»، «بزرگراه امام رضا(ع)» و «بزرگراه شهید بابایی» به عنوان ۵ورودی پایتخت، خدمات تجمیعی به مسافران نوروزی ارایه شود.

وی ادامه داد: در این پایگاه‌ها مراکز «اسکان نوروزی» و «اسکان موقت و اضطراری» نیز معرفی خواهند شد.

زارع‌صفت با یادآوری اینکه ۶ مرکز اسکان موقت و اضطراری دربوستان‌های آزادگان، چیتگر، سرخه‌حصار، ولایت و همچنین بهشت زهرا(س) و مرقد مطهر امام راحل برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است یادآور شد: مسافران می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ از نشانی و خدمات ارایه شده اطلاع یابند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و همچنین با توجه به اینکه بخش اعظمی از مسافران نوروزی را فرهنگیان تشکیل می‌دهند، مراکز اسکان فرهنگیان نیز از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام خواهدشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز