خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای در مراسم تکریم و معارفه رئیس قوه قضاییه:

قوه قضاییه در انقلاب و تثبیت آن نقش بسیار موثری داشته است

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۸۱۴

معاون اول قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه در طول ۴۰ سال اخیر با همراهی مردم و حضور مسئولان دلسوز و تلاش‌های شبانه روزی مدیران و مسئولان توانسته است خدمات زیادی را به نظام اسلامی و مردم عزیز تقدیم کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول دستگاه قضا در مراسم تکریم و معارفه رئیس دستگاه قضایی به بیان گزارش مختصری از عملکرد قوه قضاییه در ۴۰ سالگی انقلاب، خصوصاً ده سال اخیر پرداخت و گفت: در ابتدا خوشامد عرض می‌کنم خدمت همه حضار، علما و اساتید و مقامات لشکری و کشوری و همه همکاران عزیزم که در این جا حضور دارند.

وی گفت: از همه عزیزان تشکر می‌کنم که دعوت قوه قضاییه را اجابت کردند و در این جلسه که برای تکریم و گرامیداشت دو خدوم دلسوز و عالم جمهوری اسلامی، برگزار شده است حضور یافتند.

 محسنی اژه‌ای ادامه داد: خداوند را بابت همه نعمت‌ها خصوصاً نعمت جمهوری اسلامی و، ولی فقیه سپاسگزارم. چهار دهه از انقلاب اسلامی گذشته است و الحمدلله جمهوری اسلامی مراحل بسیار بالایی را از آنچه که مورد نظرش بوده طی کرده و اکنون با هدایت، ولی امر و تلاش مسئولان و مردم و با همه گرفتاری‌هایی که دشمنان به خصوص شیطان بزرگ در این مسیرانقلاب ایجاد کردند، در حال رسیدن به اهداف خود است.

معاون اول دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه در طول ۴۰ سال اخیر با همراهی مردم و حضور مسئولان دلسوز و تلاش‌های شبانه روزی مدیران و مسئولان توانسته است خدمات زیادی را به نظام اسلامی و مردم عزیز تقدیم کند.

وی افزود: در دهه اول انقلاب با ریاست مرحوم آیت الله شهید بهشتی و سایر اعضای شورای قضایی و سپس آیت الله یزدی و مرحوم شاهرودی و پس از آن در دهه ۴۰ انقلاب با حضور آیت الله آملی لاریجانی این مسئولیت خطیر در قوه قضاییه موفقیت‌هایی داشته است؛ اما طبیعتاً تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

 محسنی اژه‌ای گفت : قوه قضاییه در زمان انقلاب و در تثبیت آن و نیز پس از آن نقش بسیار موثری داشته است. همچنین در گرفتن حق مظلوم از ظالم و برگرداندن اموال بیت المال و حراست از آن‌ها تلاش‌های فراوانی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز