خبرگزاری کار ایران

پایگاه صهیونیستی دبکا:

هدف افزایش نیروهای نظامی آمریکا در عراق، مقابله با ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۶۲۳

سایت اسرائیلی دبکا نوشت که آمریکا نیروهای نظامی بیشتری را از طریق مرزهای اردن و سرزمین‌های اشغالی برای مقابله با نیروهای ایرانی حاضر در مرزهای عراق با سوریه به این کشور می‌فرستد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، سایت اسرائیلی دبکا نوشت که نیروهای نظامی بیشتری از آمریکا به منظور مقابله با نیروهای ایرانی حاضر در مرزهای سوریه با عراق از طریق مرزهای اردن و سرزمین‌های اشغالی به این کشور اعزام می‌شوند.

این سایت همچنین نوشت که نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه و جنوب اروپا و به ویژه نیروهای حاضر در پایگاه‌های نظامی رومانی و بلغارستان آماده حرکت به سمت عراق هستند تا با نیروهای مورد حمایت ایران در مرزهای این کشور با سوریه مبارزه کنند. 

دبکا نوشت که نیروهای آمریکایی روز چهارشنبه ششم مارس به عراق اعزام شده و آماده حمله هستند.

این سایت در اظهارات خود به نام گروه‌های «کتائب حزب الله» و «عصائب اهل الحق» اشاره کرده است.

آمریکا مدعی است که نیروهایش در شرق و جنوب سوریه و همچنین پایگاه‌های این کشور در نزدیکی مرزهای سوریه در معرض خطر هستند.

در گزارش این سایت آمده است که هدف حقیقی این نیروهای عراقی مورد حمایت ایران،‌ آزادسازی بلندی‌های جولان سوریه از کنترل اسرائیل است.

سایت دبکا به نقل از منابعی ناشناس نوشت که «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا جمعه گذشته با «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق تماس تلفنی داشته و نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز