خبرگزاری کار ایران

درگیری نیروهای ایرانی و حزب‌الله با ارتش رژیم صهیونیستی در ارتفاعات جولان

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۱۳

ارتفاعات جولان عرصه درگیری نیروهای تحت حمایت ایران و حزب‌الله با ارتش رژیم صهیونیستی شده‌ است.

به گزارش ایلنا، جروزالم پست نوشت: نیروهای تحت رهبری حزب الله و ایران در ارتفاعات جولان  در حال مقابله با نیروهای اسرائیل هستند.

در ادامه این خبر آمده است: نیروهای حزب‌الله پس از حضور هشت‌ساله در سوریه بازگشت به خانه خود را آغاز کرده‌اند.

جروزالم پست تاکید کرد: این نیروهای نظامی، در واقع وظیفه چشم و گوش را برای ایران ایفا می‌کنند. هدف این نیروها ارائه اطلاعات تاکتیکی درباره آنچه در مرز رخ می‌دهد، است.

این گزارش در ادامه اضافه کرد که در این مناطق یک تیپ تشکیل شده‌است که شامل نیروهایی از حزب الله، نیروهای عراقی، نیروهای افغانستانی و روستاییان شمال سوریه است. این نیروها در حال حاضر دره جزریل واقع در شمال عراق در مرز جنوب سوریه واقع شده‌اند. آنها در سوریه برای نظارت بر مرزهای جنوب شرقی سوریه باقی خواهند ماند.

این رسانه رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه فرماندهان حزب الله هم در دره جزریلدر جنوب سوریه مستقر هستند، نوشت: این نیروها برای تسلط بر مرز جولان متمرکز شده‌اند. این مرز قبلا توسط داعش مورد حمله واقع شده‌ بود.

این در حالی است که در اوایل ماه جاری، المصدرنیوز، یک سایت خبری لبنانی که حامی بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه است، گفت که سوریه نیروهای ارتش را به مرز جولان فرستاده‌ است.

 این اولین بار است که از زمان آغاز عملیات نظامی در این منطقه، نیروهای ارتش سوریه به مرز اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز