خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد:

ثبت‌نام بیش از دوهزار نفر در مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور سراسری ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۴۲۲

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات در کنکور سراسری سال ۹۸ تنها تا چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه است.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی تا این تاریخ برای ثبت نام در رشته‌های تحصیلی با آزمون سال ۱۳۹۸ ثبت نام نکرده‌اند مهلت ثبت نام از آنان از امروز یکشنبه ۱۹ اسفندماه ۹۷ لغایت روز چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه ۹۷ درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: داوطلبان مذکور می‌توانند منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور برابر ضوابط با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های این سازمان نسبت به ثبت نام در رشته‌های تحصیلی با آزمون سال ۱۳۹۸ اقدام کنند. با توجه به اینکه اطلاعات ثبت‌نامی تعداد یک میلیون و هفتاد و شش هزار و ۶۵۷ نفر از داوطلبانی که در مهلت مقرر در این آزمون ثبت نام کرده اند نیز از امروز یک شنبه ۱۹ اسفند ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته لذا این داوطلبان نیز می‌توانند با مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و حداکثر تا پایان روز چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: به کلیه داوطلبان تاکید می‌شود با توجه به اینکه برای داوطلبان آزمون سراسری ۹۸ نسبت به نوع نظام آموزشی دو نوع سوال متفاوت تهیه و در جلسه آزمون در اختیار داوطلبان ذینفع قرار می‌گیرد، یعنی در واقع برای داوطلبان نظام آموزشی جدید۶.۳.۳ (داوطلبان نظام جدید پایه دوازدهم) یک نوع سوال و برای داوطلبان نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی دارنده گواهینامه دوره پیش دانشگاهی و دارندگان دیپلم دوره چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه نیز یک نوع سوال طرح خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان اظهار داشت: داوطلبان ضرورت دارد ضمن بررسی نظام آموزشی خود در تقاضانامه در صورتی که در این خصوص مرتکب اشتباه شده‌اند در این مهلت در نظر گرفته شده حداکثر تا پایان روز چهارشنبه نسبت به اصلاح و ویرایش نظام آموزشی خود اقدام کنند در غیراینصورت مسئولیت این مطلب به عهده شخص داوطلب خواهد بود. همچنین تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۹ اسفندماه  تعداد دو هزار و  ۳۶۸ نفر ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز