خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۹۴۰ هزار نفر در کنکور سراسری

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۰۹

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام کنکور سراسری تا ششم اسفند ماه خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین آمار ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۸ گفت: تا صبح امروز شنبه چهارم اسفند ۹۷ تعداد ۹۴۰ هزار و ۳۳۵ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان با توجه به فرصت تمدید شده می توانند تا دوشنبه ۶ اسفند در این آزمون ثبت نام کنند.

توکلی ادامه داد: برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون و دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.

توکلی ادامه داد: ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۶ اسفند ۹۷ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان تاکید کرد: آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳و ۱۴ تیرماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز