خبرگزاری کار ایران

حذف مخارج درمانی از سبد هزینه خانواده‌های کمتر برخوردار

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۳۸۰

به همت پتروشیمی جم و با هدف حذف مخارج درمانی از سبد هزینه خانواده های کمتر برخوردار منطقه در آستانه نوروز دومین مرحله از سلسله های اردوی جهادی درمانی با معرفی و درمان بیش از 1760 مورد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مناطق محروم استان بوشهر اجرایی شد.

به گزارش ایلنا دومین مرحله از اردوی جهادی درمانی به مدت 3 روز از تاریخ 13 الی 15 اسفند با استقرار تیم پزشکی در شهرک خلیج فارس پتروشیمی جم برگزار شد.
 
حسین صفاری نوش‌آبادی مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم درخصوص برگزاری دومین طرح جهادی درمانی تشریح کرد. این شرکت باهدف محرومیت‌زدایی در مناطق محروم پیرامونی با استقرار تیم پزشکی به‌صورت رایگان، ویژه مددجویان نهادهای حمایتی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در محل شهرک خلیج‌فارس پتروشیمی جم واقع در شهرستان عسلویه برگزار شد.
 
مدیر روابط عمومی و امور‌بین‌الملل پتروشیمی جم در همین رابطه افزود پتروشیمی جم به‌عنوان طلایه‌دار عمل‌گرایی در حوزه مسؤلیت اجتماعی اجرای دومین حرکت جهادی درمانی از سلسله اردوهای جهادی را با برنامه‌های منظم و از پیش تعیین‌شده برگزار کرد. این مهم با همکاری مرکز فرهنگی جهادی بقیة‌الله و کمیته امداد شهرستان های من منطقه باهدف ترویج فرهنگ جهاد و ایثار آغاز و زمینه معرفی و درمان بیش از 1760 مورد درمان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مناطق محروم استان بوشهر در محدوده شهرستان‌های جم، عسلویه، کنگان و دیر فراهم شد.
 
وی با اشاره به اجرای موفق دومین دوره از سلسله اردوه های جهادی که با استقبال گسترده مددجویان برگزار شد، گفت در همین راستا30 پزشک صاحب‌نام در قالب جراح و متخصص دندان‌پزشک، پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان و نازایی، مامایی، رادیولوژی و مشاوره روانشناسی به منطقه اعزام و به لطف خداوند در دومین ایستگاه از این مسیر مبارک شاهد لحظات ناب مهربانی بودیم بطوری که در چندین مورد نوع بازخوردها و قدردانی‌ها اشک شوق بر چشمان تیم پزشکی و متولیان اردو نشاند.
 
وی خاطر نشان کرد آرمان شرکت پتروشیمی جم در اجرای طرح های جهادی درمانی، ضمن ارزش معنوی خدمت به هموطنان مناطق محروم و گره‌گشایی از برخی مشکلات با  شعار "جهاد ادامه دارد" همچنان استمرار خواهد داشت و تمام تلاش ما حذف مخارج درمانی از سبد هزینه خانواده های کمتر برخوردار در آستانه نوروز بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز