خبرگزاری کار ایران

کمیته امداد امام خمینی(ره) در دستگیری از مددجویان نقش بی‌بدیل دارد

کد خبر : ۱۸۵۶۵۹

نقش کمیته امداد در دستگیری از خانواده‌های مستمند و تلاش در راستای خوداتکایی و استقلال گروه‌های هدف بی‌بدیل است.

در کنار رسیدگی به مناطق محروم استان، تلاش برای رفع مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در دستور برنامه‌های کاری ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی سالاری با گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و با حضور در منزل خانواده ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در بوشهر اظهار داشت: باتوجه به اینکه یکی از نیازهای مهم خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و به ویژه زنان سرپرست خانوار مسکن است، با اولویت بندی و حمایت از آنان در پیش پرداخت مسکن به این قشر مستمند کمک خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: در صورت اینکه دولت روند خانه سازی را مشابه مسکن مهر و اجتماعی از سر بگیرد، تا آنجایی که در توان دولت باشد از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد حمایت می‌کند.
استاندار بوشهر افزود: فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد باید با وجود تمام سختی‌های موجود به تحصیلات خود ادامه دهند تا بتوانند آینده کم دغدغه‌ای برای خود و خانواده فراهم سازند.
دکتر سالاری خاطرنشان کرد: نقش کمیته امداد در دستگیری از خانواده‌های مستمند و تلاش در راستای خوداتکایی و استقلال گروه‌های هدف بی‌بدیل است.
وی بیان کرد: در کنار رسیدگی به مناطق محروم استان، تلاش برای رفع مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در دستور برنامه‌های کاری ما خواهد بود.
استاندار بوشهر با حضور در منزل یکی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد دستور رسیدگی و درمان فرزند این خانواده که نیازمند عمل جراحی دست داشت را داد و افزود: همچنین طی حواله‌ای دستور خرید یخچال فریزر برای این خانواده نیازمند را صادر کرد تا میزان اندکی از نیازمندی‌های این خانواده برطرف شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر نیز اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار یتیم زیر ۱۸ سال توسط ۸۵۰۰ حامی در استان حمایت می‌شوند و درآمد سال گذشته طرح اکرام بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال بوده است.
فرید محبی افزود: درحال حاضر ۳۲ هزار خانوار معادل ۷۱ هزار نفر به طور ثابت تحت حمایت کمیته امداد این استان است که ۶۰ درصد از این خانوار زنان سرپرست خانوار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز