خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران خبرداد:

پیش بینی اعزام 22 هزار مازندرانی ایام نوروز به راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۳۶۵

رئیس ستاد راهیان نورسپاه کربلای مازندران گفت: پیش بینی می‌شود امسال 22 هزار نفر از محلات مختلف در ایام نوروز به اردوهای راهیان نور اعزام شوند.

سرهنگ عسگری مجیدی صبح امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه دوران دفاع مقدس زیباترین و طلایی ترین مدال در ویترین 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران است،اظهار کرد: این دستاورد بزرگ موجب شد تا انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم.

وی با اعلام اینکه اعزام راهیان نور و محلات از بیستم اسفندماه آغاز می شود افزود: پیش می شود حدود 22 هزار نفر در فروردین 98 به راهیان نور اعزام شوند.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران از اعزام دو کاروان خانوادهای شهید دفاع مقدس و یک کاروان خانواده های شهدای مدافع حرم در این بازه زمانی خبر داد و گفت: پیش بینی می شود یکهزار نفر بصورت خودجوش به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شوند.

وی با اعلام اینکه 4 دستگاه اتوبوس خادمین معادل 350 نفر به راهیان نور اعزام می شوند ،تصریح کرد: اردوگاه شهید حمیدزاده در اندیمشک، شهید شیرسوار در هفت تپه و شهید بلباسی در مجموعه اردوگاه شهید باکری در این مناطق پذیرای زائران راهیان نور است.

مجیدی برنامه رهاورد سرزمین نور را از جمله برنامه شاخص در راهیان نور عنوان کرد و افزود: معرفی استان مازندران و نقش آن در دفاع مقدس از اهداف این برنامه است.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران کلنگ زنی یادمان هفت تپه را از دیگر برنامه‌های شاخص در راهیان نور برشمرد و بازدید از مناطق عملیاتی نظیر دهلاویه، هویزه، طلائیه، شلمچه، اروند و هفت تپه را از دیگر برنامه های راهیان نور اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری اردوی راهیان نور از آبان ماه با حضور دانش آموزان آغاز شد و چهار هزار و 200 دانش آموز دختر و سه هزار دانش آموز پسر در قالب  80 کاروان دختر و 40 کاروان پسر به راهیان نور اعزام شدند.

مجیدی ادامه داد: همچنین امسال پیش بینی می‌شود دو هزار و 500 دانشجو نیز به مناطق راهیان نور اعزام شوند و این تعداد تا 20 اسفند به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز