خبرگزاری کار ایران

خط ۶ مترو فروردین سال آینده با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۳۲۵

رئیس شورای شهر تهران از افتتاح خط هفت مترو تا میدان صنعت تا پایان سال و افتتاح خط ۶ در فروردین ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در  صد و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران درخصوص بهره برداری از خطوط جدید مترو اظهار داشت: تا پایان سال در خط ۶ واگن‌های مترو تردد خواهند کرد؛ ولی برای اینکه دکتر روحانی، رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشند، بهره برداری رسمی آن در فروردین ماه سال آینده صورت می‌گیرد. ضمنا خط ۷ مترو نیز تا میدان صنعت تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی صبح امروز با حضور شهردار تهران هم گفت: در این جلسه پیروز حناچی شهردار تهران گزارش عملکرد صد روزه و انتصاب‌های مختلف در سازمان های وابسته به شهرداری را ارائه کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: پس از خروج شهردار تهران از جلسه بحث بازتاب برج- باغ‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شد که مقرر شد در این خصوص روشنگری‌هایی صورت گیرد.

وی درخصوص مصوبات امروز شورای شهر بیان کرد: در جلسه امروز مسایلی از قبیل نامگذاری و بررسی ۱۰ پلاک ثبتی، نامه‌هیات تطبیق فرمانداری درباره برنامه سوم توسعه شهری و لایحه ساماندهی و یکپارچه سازی مراکز امداد و نجات در تهران مطرح شد که توسط اعضای شورا به رای گذاشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز