خبرگزاری کار ایران

برگزاری اردوی مطالعاتی دانش‌آموزی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۱۵۸

از سوی باشگاه دانش‌آموزی آینده سازان دانشگاه صنعتی امیرکبیر( پلی تکنیک تهران) اردوی مطالعاتی برای دانش‌آموزان دهم تا پیش دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، باشگاه دانش‌آموزی آینده سازان پلی تکنیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر اقدام به برگزاری اردوی مطالعاتی دانش‌آموزان در نوروز ۱۳۹۸ در این دانشگاه کرده است.

این اردوی مطالعاتی ویژه دوران نوروز مخصوص دانش آموزان مقاطع دهم، یازدهم و پیش دانشگاهی در رشته‌های ریاضی و تجربی است که به مدت ۱۰ روز از ۲ تا ۱۱ فرورودین ماه سال ۹۸ برگزار می‌شود.

اردوی مطالعاتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محیط دانشگاه و با بهره‌گیری از فضاهای مطالعاتی مجهز و استاندارد مجموعه برگزار خواهد شد که در آن خدمات متنوع آموزشی با حضور رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال‌های گذشته ارائه خواهد شد.

باشگاه دانش آموزی‌آینده سازان پلی تکنیک تهران با هدف تربیت و تعلیم نیروی متخصص و کارآمد در حوزه‌های مختلف دانش‌آموزی به دنبال ارتقای کیفی اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه دانش آموزی، شناسایی نیازهای پژوهشی، توسعه، گسترش و نهادینه سازی پژوهش در کلیه سطوح نظام آموزش و پرورش و همچنین اجرای برنامه‌های اقدام پژوهی و درس پژوهی برای ایجاد تحولی بنیادین در یکپارچه سازی فضای مدارس و دانشگاه‌ها است.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه تا روز ۲۰ اسفند ماه فرصت دارند تا با مراجعه با سامانه این باشگاه به نشانی studentsclub.aut.ac.ir یا تماس با شماره ۶۴۵۴۲۷۷۹، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز