خبرگزاری کار ایران

مشاوره آموزش و پرورش کاشان؛ جامع ترین مراکز مشاوره درشمال استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۶۹

ارائه خدمات مشاوره مناسب، توانمندسازی روانی اجتماعی، ارتقا کیفی زندگی دانش آموزان، دانش آموزان نیازمند سلامت روان هستند و برنامه های خاص به ارتقا بهبود کیفی زندگی دانش آموزان کمک می کند.

رئیس مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان گفت: ارائه خدمات مشاوره مناسب، توانمندسازی روانی اجتماعی، ارتقا کیفی زندگی دانش آموزان، دانش آموزان نیازمند سلامت روان هستند و برنامه‌های خاص به ارتقا بهبود کیفی زندگی دانش آموزان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «حسین عنایتی بیدگلی»، رئیس مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان، صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان که با حضور کار‌شناسان و مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان در محل این مرکز برگزارشد، ضمن گرامی‌داشت و تشریح برنامه‌های هفته بهداشت روان گفت: زندگی با اسکیزوفرنی شعار آموزش و پرورش در هفته بهداشت روان امسال است.

وی با بیان اینکه برگزاری ۵۷۰ سخنرانی و کارگاه آموزشی در مدارس راهنمایی و دبیرستان، برپایی نمایشگاه دست ساخته‌های دانش آموزان و مشاوران در مدارس، برگزاری دیدارهای آموزشی از مراکز صنعتی و تولیدی از جمله برنامه‌های مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان بوده است. خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات آموزش خانواده به طور ماهیانه در مدارس برای ارتقای سلامت روان خانواده دانش آموزان از جمله خدمات مراکز مشاوره آموزش و پرورش در کاشان است.

عنایتی بهسازی فضای فیزیکی مدارس را به نفع تامین سلامت روان دانش آموزان دانست و گفت: ۲۵ مرکز مشاوره آموزش و پرورش شهرستان کاشان در روزهای هفته خدمات لازم را به دانش آموزان این شهرستان ارائه می‌کند.

عنایتی مشاوره‌های تحصیلی، مشاوره خانواده، مشاوره سازشی، مشاوره روان درمانی، گفتار درمانی و احتلالات یادگیری را از دیگر برنامه‌های مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان عنوان کرد و گفت: تاکنون پنج هزار نفر از خدمات مرکز مشاوره آموزش و پرورش شهرستان کاشان استفاده کرده‌اند.

وی مرکز مشاوره آموزش و پرورش شهرستان کاشان را یکی از جامع‌ترین مراکز مشاوره در شمال استان اصفهان دانست و گفت: مرکز مشاوره آموزش و پرورش شهرستان کاشان طی نه ماه گذشته توانسته رتبه بر‌تر استان اصفهان را کسب کند.

رئیس مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: تشکیل همایش از نوروز تا کنکور به منظور آشنایی داوطلبان کنکور با شیوه‌های صحیح مطالعه کنکور از جمله خدمات مرکز مشاوره آموزش و پرورش در این شهرستان است.

مرکز مشاوره تحصیلی و روان‌شناختی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از سال ۱۳۷۳ شروع به کار کرده‌ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز