خبرگزاری کار ایران

نام سریال نوروزی «نون. خ» تغییر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۱۵۵

تهیه‌کننده سریال نوروزی «نون.خ» گفت: قرار بود با تصمیم مدیران گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، عنوان مجموعه «نون.خ» تغییر کند اما خوشبختانه با جلساتی که برگزار شد، این عنوان برای این مجموعه تلویزیونی نهایی و تصویب شد.

به گزارش ایلنا؛ مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال نوروزی «نون.خ» در موردتغییر عنوان این سریال گفت: با تصمیم مدیران گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما، قرار بود عنوان مجموعه «نون. خ » تغییر کند اما خوشبختانه با جلساتی که برگزار شد، این عنوان برای این مجموعه تلویزیونی نهایی و تصویب شد.

این تهیه‌کننده زمان پایان تصویربرداری مجموعه شانزده‌ قسمتی را که ۲۴ آذرماه در اطراف تهران کلید خورده پایان سال دانست و افزود: مراحل فنی کار هم‌زمان با ضبط در حال انجام است و طبق پیش‌بینی که داریم تا سال نو تصویربرداری این سریال ادامه دارد.

تدوین این مجموعه هم‌زمان با ضبط توسط شیبان خاقانی انجام می‌شود و صادق آزمند آهنگساز و خواننده مطرح کردستان نیز به‌تازگی به‌عنوان خواننده و آهنگساز به این سریال پیوسته است.

سریال «نون خ» نوشته امیر وفایی داستان «نورالدین معتمد» و «امین»، کشاورزان شهری است که در اثر بروز مشکلات اقتصادی شریک تجاری‌شان فوت کرده و دچار مشکلات متعدد می‌شوند.

سعیدآقاخانى، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، هومن حاج عبدالهى، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، على صالحى، پاشا جمالى، نسرین مرادى، هدیه بازوند، ندا قاسمى، علیرضا ابراهیمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفى، وحید قاضى زاهد، سیروس سپرى، صابر ناصرى، علیرضاحنیفى، وریا امینی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، کیوان شیخ احمدی، افشین ملکی، کاظم نوربخش، حسین مرادی، بهاالدین عزیززاده، سیدحسین موسوی، محمد زارع زاده، حسین بوربوری، پرویز کولیوند، رضا رشیدی، ماشاالله بروایی و... از جمله بازیگران اصلی این سریال نوروزی هستند.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارت‌اند از  مجرى طرح: حسن مصطفوى، مدیر تصویربرداری: امیرمعقولى، صداگذاری: علیرضا علویان، تدوین: امیرشیبان خاقانی، صدابردار: محمد شاهوردى، طراح گریم: عباس عباسى، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: پگاه ترکى، سرپرست گروه کارگردانی: مصطفى تنابنده، مدیر برنامه ریزی: ساناز بصیر، عکاس: کوروش جوان، دستیار تولید: محمدرضا دلنوازى، مدیر تدارکات: مجید لعل سنجیان و مشاور رسانه‌ای: هادی اعتمادی مجد.

«نون.خ» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ تولید می‌شود.

آخرین کار نوروزی سعید آقاخانی در تلویزیون به مجموعه «بیمار استاندارد» برمی‌گردد که نوروز ۹۵ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز